اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز ولایت و امامت امام عصر(عج)

محفل انس با قرآن در گلپایگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان و به مناسبت آغاز ولایت و امامت امام زمان(عج) محفل انس با قرآن در این شهر برگزار شد.

محفل انس با قرآن در گلپایگان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و به مناسبت آغاز ولایت و امامت امام زمان(عج) محفل انس با قرآن با تلاوت قاریان کشوری و بین‌المللی در امام‌زاده 17 تن در گلپایگان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان در حاشیه برگزاری این محفل نورانی بیان داشت: این محفل قرآنی با هدف ارتقای سطح قرآنی و آشنایی بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با مفاهیم قرآنی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام محسن ضیایی افزود: به همت اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان مسابقات قرآنی با شرکت 250 نفر از برادران و خواهران در آبان و آذرماه سال‌جاری در سطح شهرستان برگزار شد. 

ضیایی تصریح کرد: در این محفل قرآنی از 36 نفر از خواهران و برادران که در رشته‌های حفظ، مفاهیم، ترتیل و قرائت مسابقات قرآنی شهرستانی شرکت کرده بودند، تجلیل شد.

وی ادامه داد: به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم ویژه‌ای در حسینیه‌ها و اماکن متبرکه گلپایگان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در محفل نورانی انس با قرآن که در امام‌زاده 17 تن برگزار شده بود، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم شرکت داشتند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول