اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راشدیزدی:

مدیران با خدمت صادقانه امید را در جامعه زنده کنند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه عبادت مدیران خدمت به مردم است، گفت: مدیران با خدمت صادقانه امید را در بین مردم و جامعه زنده کنند.

مدیران با خدمت صادقانه امید را در جامعه زنده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام محمدکاظم راشدیزدی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه قبول مسئولیت در مملکت ما ایثار است، اظهار داشت: بی‌مهری به مردم عرش خدا را به لرزه در می‎آورد، چنان که رسالت پیامبران الهی به ویژه پیامبر بزرگ اسلام، خدمت به مردم بود.

وی تصریح کرد: خداوند در انتخاب پیامبر جانب مردم را دارد و در یک آیه مانده به سوره توبه که این آیه معرفی پیغمبر است می‌فرماید برای شما از جنس خودتان کسی آمده که از رنج شما رنجور و از شادی شما مسرور می‌شود و هم و غم او بر این است که در زندگی سعادتمند شوید، کسی که برای مومنین رفیق و رحیم است.

این کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه پنج مرتبه پای مردم در این آیه کشیده شده، افزود: خداوند هیچ از پیغمبر نمی‌گوید اگر از پیغمبر سخن به میان می‌آید خدمت به خلق را ترسیم می‌کند. 

راشدیزدی یادآور شد: راهی را که روانشناسان برای ما ترسیم می‌کنند این است که ورود به قلب مردم و پذیرش مردم مهم بوده، مردم اگر نپذیرند هیچ فایده‌ای ندارد مسیری که بنده و جنابعالی داریم این است که از مردم، با مردم، برای مردم و در قلب مردم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: خداوند وقتی با پیغمبر به صورت وحی می‎گوید تو می‌دانی امتیازت چیست اینکه با مردم خوب هستی گفت اگر بداخلاق و تند بودی کسی دورت نمی‌آمد و موفق نبودی.

راشدیزدی با تاکید بر نرمی و ملاطفت با مردم به فرموده امام علی(ع) که مالک اشتر تو استاندار مصری نه استاندار مسلمانان اشاره کرد و خطاب به مدیران گفت: مردم سرور شما هستند و باید با آنها با روی گشاده برخورد کنید.

وی با اشاره به ماجرای جنگ احد و چگونگی دفاع از پیامبر اکرم (ص) اذعان داشت: طبق آیات قرآن کریم، پس از جنگ احد، رسول خدا به عفو و شرح صدر توصیه شده است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول