اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات همدان:

4 درصد مراکز شعب اخذ رأی پوشش موبایل ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: چهار درصد مراکز شعب اخذ رأی پوشش موبایل ندارد که اطلاعات این مراکز به صورت آف‌لاین از نزدیکترین مراکز ارسال می‌شود.

4 درصد مراکز شعب اخذ رأی پوشش موبایل ندارد

قاسم نظری‌پویا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه چهار درصد مراکز شعب اخذ رأی فاقد پوشش موبایل هستند، افزود: تنها چهار درصد مراکز شعب اخذ رأی پوشش موبایل ندارد که قرار است اطلاعات این مراکز به صورت آف‌لاین از نزدیکترین مراکز ارسال شود.

وی تصریح کرد: برای آنتن‌دهی موبایل در انتخابات همه تست‌ها در مراکز اخذ رأی انجام شده است تا اختلالی در پوشش سیگنالی صورت نگیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان بیان داشت: در نقاطی که پوشش موبایل صورت نمی‌گیرد ارسال اطلاعات به صورت آف‌لاین از نزدیکترین پوشش موبایل و ITC روستایی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه در خصوص عدم آنتن‌دهی موبایل در بیمارستان بعثت ابراز داشت: در بیمارستان بعثت با بررسی‌هایی که صورت گرفت، اقدامات بسیاری انجام شد اما هنوز موفق به عبور سیگنال در این مکان نشده‌ایم.

نظری‌پویا تصریح کرد: با توجه به سازه‌هایی که در بیمارستان بعثت به کار رفته است، مشکل عبور سیگنال وجود دارد که این مشکل در طبقات پائین بیشتر احساس می‌شود. قرار بود از سیستم میکرو BTS در طبقات پائین بیمارستان استفاده شود تا به نوعی تقویت سیگنال در داخل ساختمان صورت گیرد، اما باز هم به علت همان سازه‌ای که وجود دارد، امکان‌پذیر نبود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه BTS در نزدیکی بیمارستان وجود دارد، افزود: با توجه به اینکه BTS در اطراف بیمارستان وجود دارد، اما بتن‌ها مانع از عبور سیگنال به طبقات بیمارستان شده است.

وی در پایان با بیان اینکه بارها از سوی مسئولان بیمارستان مشکل فوق ذکر شده است، یادآور شد: خارج از بیمارستان مشکلی در آنتن‌دهی وجود نداشته و استاندارد است اما اگر موافقت از سوی مسئولان بیمارستان صورت گیرد، BTS در مکان‌هایی که سیگنال ضعیف است، نصب می‌کنیم تا مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول