اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب خبر داد

جشن اتمام گازرسانی به تمام روستاهای بناب

خبرگزاری فارس: : فرماندار شهرستان بناب گفت: به زودی با بهره‌برداری از طرح گازرسانی به روستای«صور» اتمام گازرسانی به تمام روستاهای منطقه را جشن خواهیم گرفت.

جشن اتمام گازرسانی به تمام روستاهای بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی صبح امروز در جمع قشرهای مختلف مردم و مسئولان شهرستان و به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آغاز عملیات اجرایی «پل روگذر میدان معلم» خبر داد و اظهار کرد: امسال برای اجرای این پروژه 35 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه 150 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است که ظرف دو سال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

برقی با اشاره به خودکفایی جمهوری اسلامی در تمام بخش‌های صنعت، کشاورزی، علمی و فناوری گفت: در سایه ثبات و امنیت حاکم در کشور؛ ایران را به قدرت برتر منطقه تبدیل کرده است.

فرماندار بناب این موفقیت را مرهون مدیریت بالای رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک قدرت برتر در منطقه تبدیل شده است.

وی سپس با تشریح گوشه‌ای از خدمات دولت در منطقه گفت: به زودی با بهره‌برداری از طرح گازرسانی به روستای «صور» اتمام گازرسانی به تمام روستاهای منطقه را جشن خواهیم گرفت.

از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهیم کرد

برقی در ادامه سخنان خود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی پرداخت و با اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی قصد دارند در این دوره از انتخابات نیز شبهه تقلب در انتخابات را مطرح کنند و اتفاقات سال 88 را تکرار کنند، گفت: دشمن در حال آزمایش مردم است، اما ما به‌عنوان امین مردم از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهیم کرد.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب در خصوص تخریب کاندیداها توسط طرفداران آنها هشدار داد و تصریح کرد: کاندیداها بجای تخریب همدیگر، برنامه‌های خود را برای کاهش بیکاری و تغییر قوانین شهرداری‌ها که دارای مشکل هستند، ارائه دهند.

برقی همچنین به طرفداران کاندیداها نیز هشدار داد تا از تخریب همدیگر بپرهیزند و در این راستا از دادستان خواست با افرادی که اهانت می‌کنند، بشدت با آنها برخورد کند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول