اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

مرکز پرتودهی بناب با 10 میلیارد ریال توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب از اجرای 10 طرح ملی در این شهرستان در سال‌ جاری و با اعتباری افزون بر 290 میلیارد ریال خبر داد و گفت: مرکز پرتودهی بناب با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال تاسیس و توسعه می‌یابد.

مرکز پرتودهی بناب با 10 میلیارد ریال توسعه می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان از اجرای93 طرح عمرانی در سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برای این طرح‌ها از محل اعتبارات استانی بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: اعتبارات استانی این شهرستان امسال40 درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش نشان می‌دهد.

برقی افزود: این اعتبارات استانی بیشتر در روستاها و در بخش راهسازی، طرح هادی روستایی، آبرسانی، مدرسه‌سازی و بهداشتی و درمانی هزینه شده است.

فرماندار بناب در ادامه از اجرای 10 طرح ملی در این شهرستان در سال‌جاری و با اعتباری افزون بر 290 میلیارد ریال خبر داد و گفت: بناب از لحاظ جذب اعتبارات ملی در بین شهرهای استان، پیشتاز است.

برقی همچنین اظهار کرد: طرح‌های ملی که امسال در بناب در حال اجراست، شامل استادیوم ورزشی با اعتبار بیش از100 میلیاردریال، کانال‌های آبرسانی سه و چهار پایاب سد علویان با اعتبار90 میلیاردریال، شبکه فاضلاب شهری با اعتبار 25 میلیاردریال، گازرسانی به روستاها با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون ریال، تأسیس و توسعه مرکز پرتودهی بناب با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال و نیز طرح انتقال آب از زرینه رود به دشت بناب هستند که با پیشرفت خوبی در حال اجرا هستند.

برخورداری تمام روستاهای بناب از نعمت گاز

رئیس شورای اداری بناب اعلام کرد: هم اکنون به برکت انقلاب و خون پاک شهدا، شهر بناب و تمام روستاهای آن از خدمات و امکانات اولیه و زیرساخت‌های لازم برخوردار هستند و دولت به دنبال افزایش کیفیت خدمات است.

برقی افزود: پیشرفت‌های بناب در زمینه عمران و آبادانی از سایر شهرهای همجوار بهتر و بیشتر است و این شهرستان نخستین شهرستانی است که امسال با برخورداری تمام روستاهای آن از نعمت گاز، به شهر سبز تبدیل خواهد شد.

مدیران دیدگاه خود را وسیع‌تر کنند

امام جمعه بناب هم در این جلسه طی سخنانی از کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک جزیره امن در دنیا یاد کرد و گفت: امروز ایران عزیزمان برای تمام کشورها الگو شده است.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی از مدیران و مسئولان شهرستان خواست قدر نعمت ولایت و اسلام را بدانند و افتخار کنند که نماینده چنین نظام مقدسی هستند.

وی افزود: ملتی که پرچم بزرگ اسلام را حمل می‌کنند، مشکلاتی هم خواهند داشت و مورد طمع و هجوم دشمنان قرار می گیرند؛ اما خداوند قطعاً آنها را یاری می‌کند.

امام جمعه بناب خطاب به مسئولان و مدیران شهرستان گفت: شما باید فکر و دیدگاه خود را وسیع‌تر کنید و شبانه روز با دلگرمی در خدمت ملت و کشور باشید.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول