اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز برگزار شد

بیست و پنجمین مراسم تحلیف وکلای اصفهان

خبرگزاری فارس: بیست و پنجمین مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری منطقه اصفهان برگزار شد.

بیست و پنجمین مراسم تحلیف وکلای اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و پنجمین مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری منطقه اصفهان که شامل استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری است، ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم که هم‌چون سایر آیین‌های تحلیف وکلا، چهره‌های جوان و پیر وکلا مشاهده می‌شدند، پذیرفته شدگان در آزمون اختبار با حسی از غرور و افتخار و با لباس ویژه بر روی سن حضور پیدا کردند و سوگندنامه ویژه وکلا را قرائت کردند و به شرافت خود سوگند یاد کردند که با رعایت صداقت، اخلاق و امانت در راه عدالت و احقاق حقوق مردم گام بردارند.

رئیس کانون وکلای دادگستری منطقه اصفهان در حاشیه مراسم تحلیف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر چه تعداد وکیل دادگستری در منطقه اصفهان به امر وکالت مشغول هستند، اظهار داشت: هم‌اکنون یک هزار و 634 نفر وکیل در منطقه اصفهان فعالیت می‌کنند که از این تعداد یک هزار و 108 نفر آقا و 526 نفر از وکلا خانم هستند.

وی با تاکید بر اینکه کانون وکلای دادگستری منطقه اصفهان استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری را شامل می‌شود، گفت: از تعداد وکلای حاضر در این منطقه، یک هزار و 462 نفر در استان اصفهان وکالت می‌کنند.

اسدالله اسلامی بیان داشت: از تعداد کل وکلای دادگستری استان اصفهان 986 نفر مرد و 476 نفر زن هستند، تعداد کل وکلای فعلی دادگستری در استان چهارمحال و بختیاری 172 نفر بوده که 119 نفر آنها آقا و 53 نفر خانم هستند.

به گزارش فارس، در بیست و پنجمین آئین تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری منطقه اصفهان 77 نفر به قسم‌نامه وکلا سوگند یاد کردند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول