اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد خبر داد

پاکسازی تمامی مناطق جرم‌خیز ملارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد گفت: از ابتدای سال‌جاری چندین طرح مبارزه با ناامنی‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه در حوزه مواد مخدر در این شهرستان اجرا و تمام مناطق آلوده و جرم‌خیز ملارد پاک‌سازی شده است.

پاکسازی تمامی مناطق جرم‌خیز ملارد
ناصر بورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی و دغدغه‌های مهم مسئولان نظام تامین امنیت مردم و ایجاد آرامش خیال برای خانواده‌ها است.

وی تصریح کرد:‌ برای تحقق این مهم سالانه میلیاردها دلار از سوی نظام هزینه شده و هزاران شهید و جانباز نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نشانه جدیت مسئولان و دستگاه‌های مختلف به ویژه پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر است.

* مردم همکاری نزدیکی با مسئولان برای تامین امنیت کشور دارند

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ملارد با اشاره به تماس‌های مردمی با فرمانداری ملارد و هم‌چنین نهادهای مسئول در حوزه تامین امنیت و برخورد با مجرمان اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همکاری و تعامل نزدیکی با مسئولان نظام در این زمینه داشته و دارند.

بورد ادامه داد: به ‌عنوان نمونه در بحث مبارزه با مواد مخدر خانواده‌ها در ملارد به صورت مکرر و در هر فرصتی گلایه‌هایی را به مسئولان منتقل و آمادگی خود را برای همکاری با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای شناسایی، دستگیری و محاکمه سوداگران مرگ اعلام کرده‌اند.

* اجرای طرح ضربتی برای برخورد با سوادگران مرگ

وی با اشاره به تلاش و جدیت دستگاه‌های مسئول در شهرستان ملارد برای برخورد با توزیع ‌‌کنندگان مواد مخدر و معتادان پرخطر گفت: در ابتدای سال با کارهای کارشناسی که انجام دادیم،‌ برخورد با این معضل اجتماعی به ‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان ملارد اظهار داشت: بنابراین طی سال 90 چندین طرح ضربتی ویژه برای برخورد با سوداگران مرگ و معتادان پرخطر که ناامنی را در سطح شهر ترویج می‌کردند، با موفقیت از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی اجرا شد.

بورد اعلام کرد: با اجرای این برنامه‌ها تمام مناطق جرم‌خیز و آلوده ملارد پاک‌سازی شده است و مردم از این تلاش‌ها ابراز رضایت می‌کنند.

* دستگیری 150 سوداگر مرگ و معتاد پرخطر طی یک شب

وی ادامه داد: به ‌عنوان نمونه تنها در آخرین مرحله از این عملیات‌های ضربتی، 150 نفر از توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر در شهرستان ملارد و هم‌چنین معتادان کارتون‌خواب و پرخطر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بورد تاکید کرد: براساس فعالیت‌های تجسسی پلیس بیش از 100 نقطه آلوده در شهرستان ملارد شناسایی شده بود که در یک شب و با اجرای یک طرح موفق به طور کامل پاک‌سازی شد.

* در برخورد با معضل اعتیاد حتی یک لحظه غافل نخواهیم بود

فرماندار ملارد متذکر شد: به طور قطع اجرای این برنامه‌ها متوقف نشده و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در شهرستان ملارد حتی یک لحظه از پیگیری وظایف خود در این زمینه غفلت نخواهند کرد.

وی در پایان به خانواده‌های ساکن در این شهرستان هشدار داد تا با هوشیاری کامل رفتار فرزندان خود را کنترل کرده و اجازه ندهند جوانان آنها بر اثر غفلت و بی‌اطلاعی به دام سوداگران مرگ بیافتند.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول