اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌محمدی‌اصفهانی ‌در همایش‌ سرپرستان خبرگزاری فارس در استان‌ها:

خبرگزاری فارس در کشور توانسته ممتازترین باشد ‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: خبرگزاری فاخر فارس که اساساً سعی در گام برداشتن در مسیر ولایت و نشان دادن چهره اصول‌گرایی دارد در عمل و کار خود بسیار حرفه‌ای و خردمندانه پیش می‌رود.

خبرگزاری فارس در کشور توانسته ممتازترین باشد ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی‌اصفهانی امروز در همایش سراسری سرپرستان خبرگزاری فارس در استان‌ها که در سالن اجتماعات باشگاه گلستان این شهرستان با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار شد، اظهار کرد: آبادان سرزمین دلاورمردان و غیورمردانی است که امروز با وارستگی و عروج شما را به میزبانی گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) است، افزود: جایگاه امامت و ولایت در جامعه و نظام اسلامی ما از اهمیت و جایگاه والامرتبه‌ای برخوردار است.

 

امام جمعه آبادان تصریح کرد: انسان‌های وارسته و عاقل به هیچ‌وجه راه خطا را نمی‌پیمایند زیرا از امام و رهبر خود پیروی و اطاعت می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: امام علی(ع) که بالاترین مرتبه امامت را در بین امامان در امتداد تاریخ بشر عهده داربود همواره والامقامی غیرقابل توصیف است.

 

محمدی‌اصفهانی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) نیز به این معنا خاتم خطاب می‌شود که بالاترین مرحله نبوت از آن او است.

 

وی با اشاره به روایتی از امام علی(ع) گفت: دولت‌ها و حکومت‌ها با چهار عامل فرو می‌پاشند، اول اینکه اگر یک حکومت اصول حرکتی مبناهای پیدایش و تولد خود را زیر پا بگذارد مطمئناً سقوط می‌کند.

 

امام جمعه آبادان بیان کرد: نظام ما متکی به آرای عمومی بوده و مبنایشان حرکت براساس اصول اسلامی و بیعت با مردم بود.

 

وی با اشاره به اینکه نظام ایران اسلامی همواره در همه انتخابات به ‌صورت دموکراسی و با نظر مردم هم‌خوان بوده، گفت: نظام ایران اسلامی همواره در طول تاریخ انقلاب، جایگاه مردم، نقش و اثرگذاری آنها را تبیین کرده است.

 

محمدی‌اصفهانی عنوان کرد: اصولی که در یک دولت، محور شعاع بوده اگر در جایی دیگر آسیب ببیند (استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی) پایه‌های حکومت نیز متزلزل و سست می‌شود.

 

وی با اشاره به عامل دوم چنین افزود: مغرور شدن و زیر پا گذاشتن حق و حقوق دیگران در یک نظام، خودخواهی و فراموش کردن جایگاه خودمان، از یاد بردن نفس شیطانی درونی و خطراتی که ما را تهدید می‌کند همه و همه از عواملی بوده که سندی بر سقوط و مهر تأییدی بر تزلزل یک نظام می‌زند.

 

امام جمعه آبادان بیان کرد: عامل سوم نیز بر پایه انسان‌های پست، فرومایه و کسانی که ظرفیت لازم برای مدیریت را ندارند از دیگر عوامل برای زمینه‌های سقوط نظام است.

 

وی با اشاره به اینکه هر انقلاب و دولتی اگر دست‌خوش این حوادث قرار گیرد آسیب می‌بیند، خاطرنشان کرد: به ‌عنوان نمونه می‌توان به جریان فتنه سال 88 اشاره کرد که در آن افراد کوچک به مناصب بزرگ تکیه زده و تاب و تحمل جایگاه خود را نداشته و سرانجام سعه ضعیف وجودی آنها، فتنه‌ای بزرگ را رقم زد.

 

محمدی‌اصفهانی ‌در عامل چهارم با اشاره به اصل دموکراسی، اظهار کرد: انتخابات نیز بر همین منوال است، بر‌اساس مکانیزم عده‌ای را در هیئت اجرایی و نظارت قرار داده و در نهایت با بازنگری شورای نگهبان صلاحیت کاندیدا تأیید و یا رد می‌شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: پیدا کردن اوج پرواز برای کسانی که مردم می‌خواهند به آنها رأی دهند وظیفه‌ای بسیار مهم و ارزنده است.

 

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه اینجا رسانه نقش خود را به خوبی نشان می‌دهد، گفت: خبرگزاری فاخر فارس که اساساً سعی در گام برداشتن در مسیر ولایت و نشان دادن چهره اصول‌گرایی را دارد در عمل و کار خود بسیار حرفه‌ای و خردمندانه پیش می‌رود.

 

وی تصریح کرد: امروز خبرگزاری فارس ولایت را مدنظر خود قرار داده و در این مسیر گوی سبقت را از دیگر خبرگزاری‌ها ربوده است.

 

محمدی‌اصفهانی اشاره کرد: حجم، کیفیت، تنظیم و نگارش اخبار این خبرگزاری در بررسی رویدادها و وقایع بی‌نظیر و ستودنی‌ است.

 

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس در کشور توانسته ممتازترین باشد، گفت: این برای خبرنگاران و مدیران خبرگزاری فارس در کشور برگ زرینی در رسانه‌های پس از انقلاب است.

 

امام جمعه آبادان خطاب به حضار خاطرنشان کرد: شما امروز بر این جایگاه والا تکیه زده و اخلاق، ایمان، فضائل و مبارزه با شیطان نفس را در اخبار و رسالت خطیر خود به پرواز کشیده‌اید.

‌انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول