اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری خبر داد

آمادگی برای کمک به ایجاد مرکز نمایشگاهی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر ساری گفت: شورا و شهرداری ساری در حد بضاعت آمادگی دارند برای ایجاد فضای نمایشگاهی در مرکز استان کمک کنند.

آمادگی برای کمک به ایجاد مرکز نمایشگاهی
به گزارش خبرگزاری فارس از هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در ساری، فرامرز نقیبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اوضاع نامساعد جوی، مردم استقبال خوبی از نمایشگاه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کتاب‌های نمایشگاه متنوع نیست، ادامه داد: باید به هر نحو که می‌توانیم خرید کتاب را برای مردم سهل و آسان کنیم.

نقیبی با اشاره به اینکه مردم مازندران علاقه‌مند به کتاب هستند، بیان داشت: ایجاد اداره فرهنگی در شهرداری ساری از اقدامات شورای شهر و شهرداری ساری در راستای ترویج فرهنگ مطالعه است.

وی با بیان اینکه در ترمینال هم کتابخانه‌ای قرار داده‌ایم تا کتاب در دسترس مردم باشد، تصریح کرد: شورا و شهرداری در حد بضاعت می‌توانند به احداث مرکز نمایشگاهی در ساری کمک کنند.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه 2 هزار متر زمین در بهترین نقطه شهر در اختیار نهاد کتابخانه‌های استان قرار دادیم، گفت: این زمین حداقل 6 میلیارد تومان ارزش ریالی دارد اما چهار سال از مصوبه سفر گذشته و با وجود اینکه زمین در اختیار گذاشته‌ایم هیچ اقدامی نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه 500 متر زمین هم به ساختمان مدیریت حوزه اختصاص دادیم، اضافه کرد: این زمین هم حداقل یک میلیارد تومان ارزش ریالی دارد.

نقیبی با اشاره به اینکه در پارک شمس هم کتابخانه ایجاد کردیم، ادامه داد: شهرداری پیشنهاد داده در حاشیه رودخانه تجن کتابخانه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه فضای فعلی نمایشگاه از مرکز شهر فاصله دارد ،یادآور شد: با این وجود استقبال مردم بی‌نظیر بوده و شورا و شهرداری هم آمادگی دارند برای افزایش کیفیت کار، در ایجاد فضای نمایشگاهی کمک کنند.

انتهای‌پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول