اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تنکابن:

دشمن شناسی نیاز مهم جامعه امروز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تنکابن دشمن‌شناسی را یکی از محورهای اصلی و نیاز مهم جامعه امروز عنوان کرد.

دشمن شناسی نیاز مهم جامعه امروز است
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی که با حضور فرماندار، بخشدار، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای ادارات و نهادها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رامسر برگزار شد، افزود: از آن جایی که انقلاب اسلامی نشات گرفته از بعثت پیامبر خدا و امامت ائمه اطهار و قیام کربلا است، انقلابی جاودان و الهی است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی همواره در طول تاریخ خود، دارای فراز و نشیب‌های زیادی بوده و صحنه‌های مقابله زیادی را با دشمنان پشت سر گذاشته است اما با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، از تمامی این مراحل سخت، سربلند بیرون آمده است.

قدوسی اضافه کرد: اگر نگاهی به ترورهای شخصیت‌های برجسته در دهه 60 داشته باشیم در می‌یابیم اگر انقلاب ایران برپایه پیروی از سیره نبوی و علوی نبود، شاید سرنوشت آن این طور مقتدرانه و سر فراز رقم نمی‌خورد.

این مسئول اظهار داشت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند " مردم ما حتی از مردم دوران پیامبر (ص) و امامان نیز بالاتر هستند " زیرا مردم ما بدون رویت کردن هیچ کدام از ائمه اطهار این گونه پیرو سیره و سنت آنان هستند.

امام جمعه تنکابن در ادامه بیان داشت: هر کار بزرگی، به مقدار بزرگی و تاثیرش، دشمنانی را به دنبال دارد و در طول تاریخ هم همیشه این گونه مسائل وجود داشته و دارد.

قدوسی تصریح کرد: اکنون مسئولان جامعه به فکر مردم بوده و در صدد حل مشکلاتشان باشند و سعی کنند طوری رفتار کنند که مردم از آنها ناراحت نشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن‌شناسی یکی از محورهای اصلی برای مردم و به ویژه برای مسئولان نظام است، درباره این دوره از انتخابات گفت: این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به حساسیت و اهمیت آن از ماه‌ها قبل مورد توجه دولت‌های غربی بوده و آنها برای به چالش کشیدن انتخابات ایران، برنامه‌های وسیعی را تدارک دیده‌اند.

قدوسی در بخش دیگر سخنان خود درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: تنور انتخابات باید داغ بوده و همه آحاد ملت برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

قدوسی ابراز داشت: عوامل بیرونی و داخلی تلاش می‌کنند که مجلس را تسخیر کنند و همه ما باید هوشیارانه کاندیداهای اصلح را به مجلس بفرستیم و نگذاریم تا نامزدها به واسطه فامیلی و رفاقتی به پارلمان راه یابد.

امام جمعه تنکابن در پایان تاکید کرد: ساده‌زیستی، اهل ایثار بودن، مردم‌داری، خانواده‌دار و اصیل بودن از جمله صفات یک نامزد اصلح است.

انتهای‌پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول