اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی درگذشت هنرمند برجسته کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج: امرالله حسینی هنرمندی مکتبی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: مرحوم امرالله حسینی هنرمندی مکتبی و انقلابی بود که فقدان وی ضایعه‌ای بزرگ برای عرصه فرهنگ و هنر این استان است.

امام جمعه یاسوج: امرالله حسینی هنرمندی مکتبی بود

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هنر آمیخته به تعهد می‌تواند گره‌گشای بسیاری از معضلات کنونی در جامعه باشد.

وی وظیفه هنرمندان متعهد و مکتبی را در این راستا سنگین و خطیر دانست و گفت: مرحوم امرالله حسینی هنرمند سرشناس و با اخلاق استان ما از این دست هنرمندان بود که هنر را به اخلاق اسلامی ممزوج کرده بود.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت درگذشت این هنرمند بزرگ و مردمی در این استان عنوان کرد: وی خدمات زیادی به عرصه فرهنگ و هنر استان ما کرد که آثار آن به دلیل ماندگاری هنر تا همیشه باقی خواهد ماند.

حسینی گفت: لازم است در استان کهگیلویه و بویراحمد اندیشه چنین هنرمندانی ترویج شود و هنرمندان جوان نیز از سجایای اخلاقی وی الگو بگیرند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه برای مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن به هنر و هنرمند اسلامی و متعهد نیاز داریم، گفت: جوانان ما باید تلاش کنند تا دشمن در این جبهه نیز همانند جنگ سخت نظامی شکست خورده و از توطئه‌ها و ترفندهای خود مایوس و ناامید شود.

حسینی مکتبی بودن را از خصوصیات بارز آن هنرمند فقید دانست و تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد باید بزرگداشتی در حد و اندازه آن هنرمند بزرگ برپا کنند تا بتوان زحمات خالصانه وی را در عرصه هنر تا اندازه‌ای جبران کرد.

انتهای پیام/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول