اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان

محور و متن عقیده ما باید قرآن کریم باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: محور و متن دین، عقیده و مکتب ما باید قرآن کریم باشد.

محور و متن عقیده ما باید قرآن کریم باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی پیش از ظهر امروز در همایش علمی قرآن کریم و نکوداشت مرحومه طاهره صفارزاده در کرمان اظهار داشت: اگر همه انسان‌ها و پیامبران از ابتدای خلقت جمع شوند و تلاش کنند، تنها می‌توانند به اندازه رفع تشنگی از معارف قرآن کریم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سخن گفتن در‌باره قرآن عظیم کار بسیار دشواری است، افزود: در جامعه ما از قرآن کریم این کتاب بزرگ الهی استفاده چندانی نمی‌شود.

کمالی تصریح کرد: باید محور و متن دین، عقیده و مکتب ما قرآن کریم باشد و اساس کار جامعه و زندگی باید بر مبنای این کتاب الهی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر ادعای سیادت بر دنیا را داریم و می‌خواهیم به این امر نائل شویم و به موفقیت‌ها دست یابیم، راه اصلی و کامل آن قرآن کریم است و هیچ‌کس نمی‌تواند از این کتاب عظیم اشکالی گرفته و یا در مقابل آن حرفی بزند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان داشت: برای استفاده از قرآن کریم باید همه افراد پای کار آمده و در کشور برنامه‌ریزی کنند و باید اسرار این کتاب الهی کشف و برای جامعه بشری بیان و اعلام شوند.

وی افزود: امروز دنیا با خلاء جدی رو به رو است و تنها راهی که می‌تواند دنیا را از این شرایط خاص نجات دهد، اسلام و قرآن کریم است.

کمالی گفت: با عمل و پیاده کردن تعالیم قرآن عظیم می‌توانیم در جهان این افتخار را رقم بزنیم و فراهم کننده بستر ظهور امام عصر (عج) و عدالت جهانی باشیم و این اتفاق حتمی است.

وی با تأکید بر اینکه قرآن باید پاس داشته شود، تصریح کرد: کتاب‌های نویسندگان خارجی و کتاب‌هایی که هیچ محتوای ارزشمندی ندارند، به صدها زبان دنیا ترجمه شده‌اند و ما مسلمانان باید قرآن را گرامی داشته و با عمل به آن، این کتاب الهی را به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول