اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد گناباد:

کانون‌های مساجد مهم‌ترین بستر فعالیت فرهنگی در محلات است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مهم‌ترین بستر فعالیت فرهنگی در هر محله است.

کانون‌های مساجد مهم‌ترین بستر فعالیت فرهنگی در محلات است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گناباد اظهار داشت: تأسیس و تجهیز دو خانه دیجیتال، اجرای هفته فرهنگی روستا در روستای بیلند و تأسیس 33 کانون جدید در مساجد از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کانون‌ها تا پایان امسال است.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مهم‌ترین بستر فعالیت فرهنگی در هر محله است.

قنبری از مسئولان شهرستان خواست تا با اختصاص بودجه‌های شهرستانی برای کانون‌ها و سرکشی و بازدید از کانون‌ها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این حوزه یاری کنند.

وی در ادامه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه استقرار دبیرخانه مستقل کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد از این پس نشست‌های ماهانه‌ای میان کانون‌ها و با مدیریت خود آنها برگزار شود.

قنبری افزود: به منظور تقویت توانمندی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، از این پس نشست‌های ماهانه‌ای میان کانون‌ها و با مدیریت خود آنها برگزار شود.

وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از طریق اداره‌کل متبوع خود در مرکز استان پیگیری کند تا از این پس بودجه کانون‌ها متناسب با فعالیت هر کانون اختصاص یابد و به صورت مساوی تقسیم نشود.

وی افزود: این اداره فرهنگ و ارشاد با ارزیابی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از کانون‌های برتر در پایان سال تجلیل کند.

قنبری گفت: با هدف اصلاح نسخه‌های شبیه‌خوانی و حذف تحریف‌های وارد شده در آنها، این اداره به صورت ماهانه در سالن اداره مراسم شبیه‌خوانی با حضور گروه‌های مختلف فعال در شهرستان برگزار کند و در هر جلسه تحت نظر یکی از روحانیون مسلط به این مبحث شبیه‌خوانی اجرا شده نقد شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول