اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

طرح بیمه مساجد در کاشان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اجرای طرح بیمه مساجد شهرستان کاشان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

طرح بیمه مساجد در کاشان اجرا می‌شود
منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح توانمندسازی هیئت‌های مذهبی کاشان برای مقابله با حوادث طبیعی، طرح بیمه مساجد این شهرستان نیز در برابر خطرات سیل و زلزله به ویژه آتش‌سوزی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن مساجدی از شهرستان‌های استان اصفهان که در بافت فرسوده از جمله بازار هستند عنوان کرد: مدیریت بحران استانداری نیز بافت فرسوده را مورد توجه قرار داده و تسهیلاتی را برای بافت فرسوده اختصاص داده که مساجد نیز می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، اجرای همزمان طرح توانمندسازی هیئت‌های مذهبی کاشان و طرح بیمه مساجد را حائز اهمیت خواند و گفت: در شهرستان کاشان بیمه مساجد باید از طریق اداره اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی پیگیری شود.

این مسئول یادآور شد: در مرحله دوم این طرح، پل‌ها و اماکنی که در معرض خطر سیل و دیگر حوادث طبیعی قرار دارند موظف به بیمه اماکن خود شدند.

شیشه فروش با بیان اینکه تمامی اماکن شهرهای استان اصفهان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی هستند متذکر شد: طرح بیمه مساجد و بیمه اماکن در دستور کار مدیریت بحران استانداری اصفهان قرار گرفته و به صورت جدی در حال پیگیری است.

وی اذعان داشت: در برخی از نقاط شهرستان کاشان از جمله بازار و منطقه لتحر به لحاظ برداشت بی‌رویه آب‌های زیرزمینی، نشست زمین اتفاق افتاده که مطالعاتی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول