اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خبر داد

برگزاری مسابقه فرهنگی "جهاد اقتصادی و زکات" در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برگزاری مسابقه فرهنگی "جهاد اقتصادی و زکات" در این بخش خبر داد.

برگزاری مسابقه فرهنگی "جهاد اقتصادی و زکات" در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمد نجفی در نشست با خبرنگاران در آبپخش با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر، دهه ارج نهادن بر ارزش‌ها و تکریم گفتمان انقلاب اسلامی است و باید به بهترین نحو مراسم این دهه اجرا شود.

وی افزود: انجام فعالیت‌ و برنامه‌های فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر یکی از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش نقش مهمی در این راستا می‌تواند ایفا کند.

نجفی در همین راستا اذعان داشت: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلف و ارزشمندی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش طرح‌ریزی شده و ان‌شاءالله با حضور پرشور مردم شاهد برگزاری این برنامه‌ها خواهیم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود، مسابقه فرهنگی "جهاد اقتصادی و زکات" است.

نجفی در رابطه با نحوه برگزاری این مسابقه فرهنگی، ابراز داشت: این مسابقه فرهنگی روز 14 بهمن‌ماه با حضور پرشور شهروندان آبپخشی در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در ستاد اجرایی بزرگداشت دهه فجر بخش آبپخش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این بخش مسئولیت کمیته خبر و اطلاع‌رسانی را بر عهده دارد و تمام تلاش و توان خود را در راستای انجام هر چه دقیق‌تر وظایف خود به‌کار خواهیم گرفت.

این مسئول با اشاره به اطلاع‌رسانی و تبلیغات گفت: اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و فعالیت‌ها از مهم‌ترین عوامل در انجام کارها و فعالیت‌هاست، زیرا از این طریق مردم با اقدامات انجام شده آشنا می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش به مساله جهاد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: نامگذاری سال 90 به عنوان 'جهاد اقتصادی'، نشان‌دهنده قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و توسعه است.

نجفی عنوان کرد: نامیدن امسال به نام سال جهاد اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اهمیت رشد اقتصادی ایران را در عرصه جهانی مورد تاکید قرار می‌دهد و جهاد اقتصادی عنوانی مدبرانه است که با تلاش همه مسئولان و مردم زمینه را برای پیشرفت کشور در تمامی بخش‌ها فراهم می‌کند.

وی ابراز داشت: زکات یکی از واجبات الهی است که به فراموشی سپرده شده بود و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش‌های مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد احیای این فریضه واجب الهی بودیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش اذعان داشت: فرهنگ‌سازی در هر زمینه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش تمام تلاش خود را برای فرهنگ‌سازی در تمامی زمینه‌ها به‌کار گرفته و در این راستا گام برداشته است.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول