اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول ایام الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

کمیته امداد 106 برنامه فرهنگی برگزار می‎کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیش از 106 عنوان برنامه فرهنگی، عمرانی و هنری همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

کمیته امداد 106 برنامه فرهنگی برگزار می‎کند
ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: پیام‌ها و دستاوردهای انقلاب با توجه به حوادث اخیر و تنش‌های موجود باید به نحو شایسته اعلام شود.

وی با بیان اینکه دشمنان طرح‌هایی را برای مهار انقلاب اسلامی ایجاد می‌کنند، گفت: دشمنان نظام اسلامی وحدت این مردم را نشانه رفته‌اند و با ایجاد هیجانات احساسی به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند در حالی که مردم هوشیار کشورمان به دور از احساسات و از روی عقلانیت توطئه آنها را خنثی می‌کنند.

رستگار با تأکید بر اینکه مردم باید نسبت به دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان بسیار هوشمند و آگاه باشند، عنوان کرد: دشمن در حوادث اخیر تنها یک هدف عمده را دنبال می‌کرد و آن هم ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مبانی ارزشی آن بود که هرگز نتوانست به این هدف شوم خود دست پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیش از 106 عنوان برنامه فرهنگی، عمرانی و هنری همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل بهره‌برداری از چند طرح عمرانی، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع ارزاق بین نیازمندان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد و پس از گذشت سال‌ها حکومت اسلامی تشکیل شد، بیان کرد: ملت ایران به خود می‌بالد که توانسته است در سایه رهبری مقام معظم رهبری و به واسطه خون شهدا‌ به پیشرفت‌های عظیمی در زمینه‌های علمی،‌ اقتصادی و فرهنگی دست یابد.

رستگار ایران اسلامی را به دلیل تاثیر‌گذاری‌اش در تمام زمینه‌ها سربلند و سرافرازتر از گذشته در دنیا دانست و اضافه کرد: در آغاز دهه چهارم باید نسل جوان جامعه به تداوم انقلاب و فتح قله‌های علمی و پیشرفت همه جانبه در تمام زمینه‌ها بیندیشد.

وی تصریح کرد: ما باید برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و برگزاری آیین‌های خاص این روزها، بیشتر از گذشته همت نماییم تا دشمنان خیال باطل در سر نپرورانند.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول