اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره طنزوک

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره طنز نوشتاری طنزوک حوزه هنری بوشهر تا پایان مهر ماه تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در جشنواره طنزوک
سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: واحد طنز حوزه هنری بوشهر در جهت معرفی استعدادهای جوان در رشته  طنز و گسترش هنر طنز، اقدام به انتشار فراخوان چهارمین جشنواره طنز نوشتاری طنزوک کرده و به درخواست هنرمندان مهلت ارسال آثار را تا پایان مهر ماه تمدید کرد.
وی افزود: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های داستان کوتاه، فیلمنامه، نمایشنامه شعر و پژوهش به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان رئیسعلی دلواری، حوزه هنری بوشهر ارسال کنند یا با شماره تلفن 2529051 تماس بگیرند.
رئیس حوزه هنری بوشهر از عضویت عکاسان حوزه هنری بوشهر در FIAP  خبر داد و گفت: تعدادی از هنرمندان عکاس که عضو کارگاه عکس حوزه هنری استان بوشهر هستند به عضویت فدراسیون جهانی FIAP در کشور فرانسه درآمدند.
سیدزاده گفت: موسی احمدی‌زاده، حسین حیدرپور، ری‌شهری‌نژاد، محسن کیانپور، زهرا حاجب و هانیه محسنی‌زاده از جمله هنرمندان عکاسی هستند که عضو کارگاه عکس هستند و به این مهم دست یافتند. 
وی با اشاره به حضور عکاسان حوزه هنری بوشهر در جشنواره بین‌المللی ویتنام‌ عنوان کرد: آثار هنرمندان عکاس حوزه هنری استان بوشهر به مسابقه عکس ویتنام که در کشور آمریکا برگزار می‌شود، ارسال شد.
رئیس حوزه هنری بوشهر اضافه کرد: آثار موسی احمدی‌زاده و هانیه محسنی‌زاده که عضو کارگاه عکس و از هنرجویان واحد عکس این حوزه هستند، برای شرکت در مسابقه عکس انجمن عکاسی و یتنام که زیر نظر PSB FIAP و در کشور آمریکا برگزار می‌شود، ارسال شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول