اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری:

تفکرات انقلاب خط بطلان بر دموکراسی غرب بود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: تفکرات انقلابی ایران خط بطلان بر دموکراسی نوع غربی بود.

تفکرات انقلاب خط بطلان بر دموکراسی غرب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حمید محمدی پیش ازظهر امروز در جمع کارکنان ستاد سپاه این استان، اظهار داشت: جریانات انحرافی مختص زمان ما نیست و از زمان ائمه معصومین(ع) این جریان‎ها فعال بوده‌اند.

وی با بیان اینکه محبان دنیا و جاه و مقام در زمان ائمه(ع) نیز به دنبال ایجاد انحراف در صراط حق بودند، افزود: جعفر کذاب یکی از پیروان جریانات انحرافی است که منکر حضرت بقیه‌الله(عج) شد و گفت من ایشان را هرگز ندیده‌ام.

محمدی هدف جعفر کذاب را تصاحب مقام امامت دانست و ادامه داد: در هر عصر و زمانی، برخی به ناحق خواسته‌اند در رأس امور مسلمین قرار گیرند؛ اما نشانه‌های حق، وعده‌های الهی و بصیرت جامعه اسلامی، مدعیان دروغگو را رسوا کرده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه 22 بهمن‌ماه آغاز حیات دوباره اسلام بود، گفت: امام خمینی(ره) با الهام از دستورات الهی انقلاب شکوهمند اسلامی را پدید آورد که آثار و برکات زیادی برای ایران و جهان داشت.

وی ادامه داد: ماهیت و نوع انقلاب اسلامی ملت ایران به گونه‌ای بود که به کشورمان محدود نشد و در مدت زمان کوتاهی به همه جهان صادر شد و امروزه انقلابیون و مردم آزادی‌خواه سراسر جهان، انقلاب اسلامی ما را به عنوان یک الگو سرمشق قرار داده‌اند.

محمدی تاکید کرد: امام خمینی(ره) برای نخستین بار به دنیای شرق و غرب نه گفت و یک حکومت مبتنی بر اسلام و قرآن پی‌ریزی کرد که امروز پس از 33 سال این انقلاب همچنان مستحکم، مصمم و پابرجاست و حرکت آن رو به رشد و تعالی است.

وی با بیان اینکه امروز سه دهه از عمر انقلاب اسلامی گذشته و در این سال‌ها دشمنان همه نوع حمله و هجمه‌ای بر ملت و انقلاب تحمیل کردند، گفت: نمونه بارز آن جنگ تحمیلی را به مدت هشت سال بر ما تحمیل کردند که با حضور گسترده مردم و ایثارگری و شهادت‌طلبی آنان در صحنه دفاع همه‌جانبه از انقلاب و نظام با رهبری‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری کاری از پیش نبردند.

محمدی افزود: امروز هم دشمن دست برنداشته و هر روز با مکر و حیله‌ای جدید به میدان می‌آید که لزوم داشتن بصیرت و آگاهی ما در همه صحنه‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول