اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد خبر داد

بهره‌برداری از 17 پروژه عمرانی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد از بهره‌برداری 17 پروژه عمرانی محمودآباد در ایام دهه‌فجر انقلاب اسلامی در این شهر خبر داد.

بهره‌برداری از 17 پروژه عمرانی در محمودآباد

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با اشاره به بهره‌برداری از 17 پروژه عمرانی در شهرستان محمودآباد در دهه فجر امسال گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد و 166 میلیون ریال در حوزه‌های عمرانی، ورزشی، اشتغال و صنعت، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و فاضلاب، پایگاه انتقال خون و مسکن محرومین و مددجویان به بهره‌برداری خواهند رسید.

جواد واحدی خدمت‌رسانی و جهاد برای توسعه و آبادانی منطقه را مهمترین وظیفه و کارکرد مدیران عنوان کرد و گفت: بی‌تردید ملت ایران بهترین ملت عالم است و خدمت به این مردم بالاترین ارزش محسوب می‌شود چراکه این مردم بیشترین سرمایه‌گذاری را برای برپایی نظام اسلامی، عزت و تمامیت ارضی ما انجام داده‌اند.

واحدی انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی و بر پایه خواسته مردم دانست و اظهار داشت: باید تلاش شود برنامه‌های این دهه با مشارکت و محوریت خود مردم در شهرها و بخش‌ها و روستاها برگزار شود و مدیران باید در این راستا تلاش کنند.

وی با اشاره به نشست اخیر اتحادیه اروپا و تلاش برای تحریم اقتصادی ایران گفت: دهه‌فجر بهترین فرصت است که خدمات دولت و انقلاب به مردم نشان داده شود تا فضای ایجاد شده از غرب با انعکاس و اطلاع‌رسانی خدمات انقلاب به مردم شکسته شود.

انتهای‌‌پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول