اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

نهادینه شدن فرهنگ شهادت نیاز مبرم جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ شهادت نیاز مبرم جامعه است، گفت: خروجی و ماحصل برگزاری یادواره‌های شهدا باید به تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم و ولایی باقی ماندن مسئولان و مردم بیانجامد.

نهادینه شدن فرهنگ شهادت نیاز مبرم جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی در یادواره شهدای جهادکشاورزی نهبندان اظهار داشت: یکی از بهترین راه‌های زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان همین یادواره شهدا است که باید به این یادواره‌ها توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه مسئولان برای ادامه دادن راه شهدا باید خدمت‌رسانی بی‌منت را در دستور کار قرار دهند، تصریح کرد: خدامحوری، خلوص نیت، شجاعت و ولایی بودن از صفات برجسته شهیدان است که ملت به ویژه نسل جوان باید از این رفتارها و شاخص‌های شهدا الگوبرداری کنند.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه خون شهدا عزت، اقتدار و افتخار را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده است، یادآور شد: تمامی دستاوردها و موفقیت‌های حاصل شده نظام را مرهون جان‌فشانی و نثار خون شهدا و ایثارگری‌های ایثارگران هستیم.

شرافتی اشاعه و نهادینه شدن فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی را یکی از نیازهای مبرم جامعه عنوان کرد و افزود: یادواره شهدا و آشنایی جوانان با سیره و منش شهیدان می‌تواند بدنه این نظام را از گزند توطئه‌های دشمنان بیمه کند.

وی تبیین فرهنگ شهادت را عاملی مؤثر در بقا و تثبیت انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمنان امروزه از همین فرهنگ شهادت و ولایت‌مداری ملت به ویژه نسل جوان ایران اسلامی در هراس هستند.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: خروجی و ماحصل برگزاری یادواره‌های شهدا باید به تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم و ولایی باقی ماندن مسئولان و مردم بیانجامد چرا که تمامی شهیدان بر خدمت‌رسانی به مردم و ولایی ماندن وصیت داشتند.

شرافتی اضافه کرد: امروزه به برکت خون شهیدان جوانان ولایی میهن اسلامی با تلاش و برنامه‌ریزی و مجاهدت در راه جهاد علمی تمامی راه‌‌های نفوذ دشمن را بسته و اجازه نگاه چپ دشمنان به ایران اسلامی را نمی‌دهند.

وی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را حرکت‌های معنوی و ارزشمند ملت و برگرفته از نهضت عاشورا عنوان کرد و گفت: شهدا و رزمندگان اسلام برای حراست و حفاظت از ارزش‌های الهی دست به جهادی زدند که تمامی دشمنان شرق و غرب را به تحیر واداشت و جوانان این مرز و بوم امروزه نیز پشت سر ولایت‌فقیه و در خط امام(ره) از این نظام و انقلاب پاسداری می‌کنند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه درخت انقلاب اسلامی امروز تنومند شده و میوه و ثمره آن سبب بیداری اسلامی ملت‌های منطقه شده است، تصریح کرد: در سی و سومین بهار انقلاب شاهد پیروزی ملت‌های مظلوم منطقه بر علیه ظلم و ستم هستیم که اینها همه ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

امام جمعه نهبندان نیز در این مراسم بر بازخوانی و مورد استفاده قرار گرفتن وصیت‌نامه شهیدان توسط آحاد مردم به ویژه نسل جوان تاکید کرد و افزود: اعتقادات دینی، اهتمام به نماز اول وقت، ولایت‌مداری و اخلاص شهیدان از جمله صفاتی است که جوانان جامعه باید از شهدا الگوبرداری داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی گفت: هدف از برگزاری این یادواره‌ها ترویج و نهادینه ساختن فرهنگ شهید و شهادت است که باید به طور مستمر و باشکوه در جامعه ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: این انقلاب میراث گران‌بهای امام(ره) و شهیدان است که باید با حرکت در مسیر ولایت و شهدا راه آنها را ادامه داده و حافظ انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول