اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

دو عامل رهبری و مردم باعث پیروزی انقلاب شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان سلسله گفت: دو عامل رهبری و مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

دو عامل رهبری و مردم باعث پیروزی انقلاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت الاسلام جلال موسوی چهارشنبه شب در دیدار با فرماندار و مسئولان شهرستان سلسله با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امروز ما شاهد اقتدار، عظمت و پرتوافکنی انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان هستیم و این پرتوافکنی انقلاب مصداق واقعی جمله تاریخی امام خمینی است که فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود.

وی با اشاره به بیداری اسلامی به وجود آمده در سطح بین‌المللی و به ویژه در کشورهای منطقه گفت: بیداری به وجود آمده بیانگر روشن شدن آرمان‌های امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی ایران برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

حجت‌الاسلام موسوی‌تبار با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی بر طاغوت گفت: دو عامل رهبری و مردم باعث شد تا مردم با تکیه به وحدت همگانی و امامت رهبری وارد صحنه شوند و یک انقلاب بزرگ را به وجود آورند.

وی افزود: از زمان طاغوت، طاغوتیان با اقدامات ننگینی چون تبدیل تاریخ هجری شمسی به شاهنشاهی و حذف سوگند قرآن از مجلس، اسلامی بودن و استقلال و آزادی مردم را زیر یوغ خود برده بودند که با کمک امام راحل اسلام احیاء شد و مردم از زیر یوغ طاغوتیان رها شدند.

حجت‌الاسلام موسوی‌تبار در ادامه افزود: ما برای انقلاب خیلی بها داده‌ایم و در زمان تثبیت آن با ترورهای زیادی مواجه و عزیزانی را از دست داده‌ایم که هر کدام برای کشور یک عظمت بزرگ بودند و در جنگ نیز برای حفظ انقلاب بهای سنگینی داده‌ایم و امروز حفظ انقلاب از هر چیزی مهم‌تر است.

وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب در داخل و خارج با ادعاهای پوچ و بی‌اساس سعی در کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات دارند، غافل از اینکه ملت عزیز ایران راهی را که انتخاب نموده‌اند تا رساندن پرچم آن به دست صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) ادامه خواهند داد و با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های استکبار و ایادی داخلی و خارجی آنان می‌زنند.

در ادامه فرماندار سلسله  نیز گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که حضور انقلاب اسلامی حاکمیت مستبدانه آنان در جهان را مختل نموده است و به زودی تمام سنگرهای آنان را فتح می‌کنند.

صیدباقر باقرزاده توسعه، ترقی و پیشرفت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به واسطه وجود مبارک ولایت و رهبری عنوان کرد و افزود: مدیران نظام اسلامی همواره و همیشه باید نظارت امام زمان(عج) را بر تمام امور خود مدنظر داشته باشد.

فرماندار سلسله با بیان اینکه وحدت نظر و هم‌دلی بین مدیران شهرستان حاکم است، گفت: در دهه فجر امسال 117 طرح با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 144 نفر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول