اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش خبر داد

اجرای 80 ویژه‌برنامه دهه فجر در مدارس آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش از اجرای 80 ویژه‌برنامه دهه فجر در مدارس این بخش خبر داد.

اجرای 80 ویژه‌برنامه دهه فجر در مدارس آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمود انتظامی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصت سرآغاز طلوع اسلام و مقطع رهایی ملت ایران است.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش بخش آبپخش با همکاری مدارس این بخش در ایام‌الله دهه فجر بیش از 80 ویژه‌برنامه دهه فجر در بخش آبپخش اجرا خواهد کرد.

انتظامی بیان داشت: دانش‌آموزان، اولیا و معلمان فرهیخته استان به عنوان مولفه‌های اصلی برپایی مراسم‌های دهه فجر امسال هستند و آموزش و پرورش بخش آبپخش برنامه‌های خود را در این راستا اجرا می‌کند.

وی در همین راستا اضافه کرد: برنامه‌های ستاد دهه فجر سال 90 به لحاظ کیفیت باید از رشد و غنای کاملا محسوسی نسبت به گذشته برخوردار باشد و آموزش و پرورش آبپخش نیز در اجرای برنامه‌های دهه فجر تحقق این هدف را مورد توجه قرار داده است.

این مسئول اذعان داشت: حق طبیعی همه دانش‌آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی است که با زبان مربوط به مقطع تحصیلی خود با ریشه‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

رئیس آموزش و پرورش بخش آبپخش تصریح کرد: بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، آمادگی برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و شهیدان و بهره‌مندی از اندیشه‌های ناب و نورانی امام و مقام معظم رهبری از مهم‌ترین محورهای دهه فجر آموزش و پرورش خواهد بود.

انتظامی ابراز داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، نمایش، سرود و ... تنها بخشی از رئوس برنامه‌هایی هستند که توسط آموزش و پرورش و مدارس بخش آبپخش اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان ولایتمدار آبپخش با حضور خود در جشن‌های انقلاب در راستای تداوم و پایداری انقلاب تلاش می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش بخش آبپخش تصریح کرد: مدارس بخش آبپخش باید در این ایام دانش‌آموزان که نسل جوان جامعه هستند را با اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا سازند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول