اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

یک هزار برنامه فرهنگی و هنری دهه فجر در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: یک هزار برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

یک هزار برنامه فرهنگی و هنری دهه فجر در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی عصر امروز در ویژه‌ برنامه گرامیداشت 12 بهمن اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر در قالب 505 عنوان در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: 125 برنامه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‌ریزی شده که با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال اجرا می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: برپایی نمایشگاه عکس خیابانی در میدان انقلاب ارومیه، برگزاری بخش اصلی چهارمین جشنواره بین المللی تجسمی فجر، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری جشنواره شعر فجر با حضور شاعران استانی، برگزاری نمایشگاه طراحی، اجرای جشنواره خوشنویسی نماز و نیایش، تکمیل آرشیو مصور صحنه‌های حضور مردم در راهپیمایی‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه کیفیت برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که نوجوانان و جوانان به سمت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جذب شوند، تصریح کرد: دهه فجر، دهه ارج نهادن بر ارزش‌ها تکریم گفتمان انقلاب اسلامی است و باید به بهترین نحو مراسم این دهه اجرا شود.

این مسئول اضافه کرد: در دهه فجر باید بار دیگر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل گرامی داشته شده و با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر غنی‌سازی برنامه‌های دهه مبارک فجر،  خاطرنشان کرد: شور و نشاط باید همراه با جشن‌های انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: عید انقلابمان را باشکوه‌تر از گذشته برگزار کنیم تا همچنان آه و حسرت استکبار سبب شادی مسلمانان و آزادی خواهان عالم شود.

به گفته این مسئول مردمی بودن و همراه با کیفیت برنامه‌ها و ایجاد شور و نشاط انقلابی و بازگویی خدمات نظام از محورهای اصلی برنامه‌های دهه فجر امسال خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی از مهم‌ترین تمهیدات اندیشیده شده برای بزرگداشت دهه فجر است.

وی گفت: در کنار اجرای فعالیت‌های عمرانی در راستای توسعه هرچه بیشتر استان برنامه‌های فرهنگی نیز برای رشد فرهنگی و بصیرت مردم در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول