اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

اتحاد بهترین راه مقابله با دشمنان انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس گفت: رهبری امام خمینی (ره) و وحدت و یکپارچگی امت دو عامل اصلی و مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز نیز اتحاد ملت و پیروی از ولایت فقیه بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است.

اتحاد بهترین راه مقابله با دشمنان انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ‌تصریح کرد: امام خمینی (ره) از ابتدای نهضت اسلامی خویش توکل به خدا داشت و همچنین اعتقاد و توجه به توده‌های مردم به ویژه اقشار محروم جامعه سبب شد تا انتهای این نهضت فرار شاه و عزت و سربلندی ملت ایران را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی همچون احیای عزت ملی، بازیابی هویتی دینی و ملی، تعیین سرنوشت مملکت با شرکت در انتخابات داشته است.

راشدی نوری اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با توانمندی و اتکای به دانش و فناوری توانسته است در بسیاری از دانش‌ها و بخش‌های علمی و ورزشی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی گفت: امروز جهان حساب ویژه‌ای بر روی ایران باز کرده و ترس و وحشت از دانش و علم جوانان ایرانی دارد.

امام جمعه چالوس گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی شده تا بتوانند به خواست به حق خود برسند و با ستمگران و ظالمان مبارزه کنند.

* ایجاد مراکز  پژوهشی از برکات انقلاب است

مدیر آموزش و پرورش چالوس نیز در این مراسم  گفت: ایجاد مراکز  پژوهشی و تخصصی در حوزه‌های مختلف در بخش دانش‌آموزی به برکت انقلاب اسلامی است.

محمد صادق فرزیب افزود: حضور و استقبال میلیونی مردم از امام امت نشان دهنده علاقه و حمایت این ملت از معمار کبیر انقلاب اسلامی بود و از آن روز به بعد در این کشور روند توسعه و پیشرفت کلید خورد.

وی اظهار داشت: در حوزه علمی سال‌های قبل از انقلاب دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی حضور نداشتند اما در زمان انقلاب و در دوران دفاع مقدس ما شاهد حضور دانش‌آموزان ایرانی در این المپیادها بودیم.

فرزیب ادامه داد: دانش‌آموزان ایرانی به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل و جانشین فرزانه ایشان امروز در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و در جهت خودکفایی در زمینه‌های مختلف در تلاش هستند.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز در حوزه آموزش و پرورش علاوه بر توسعه فضاهای عمرانی و آموزشی شاهد ایجاد مراکز  پژوهشی و تخصصی در حوزه‌های مختلف در بخش دانش آموزی هستیم.

مدیر آموزش و پرورش چالوس بیان داشت: در دهه فجر امسال  برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و همایش‌های مختلف با موضوع انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری آن در کشورهای مختلف در سطح مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول