اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

هر روز ضریب اطمینان بیشتری به کرانچار پیدا می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هر روز ضریب اطمینان بیشتری نسبت به کرانچار پیدا کرده و هفته به هفته امیدوارتر می‌شویم.

هر روز ضریب اطمینان بیشتری به کرانچار پیدا می‌کنیم

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار تیمش برابر داماش گیلان اظهار داشت: دیدار با تیم‌های قعرنشین به اندازه مسابقه با تیم‌های صدرنشین دشوار است، زیرا این تیم‌ها نیز برای فرار از منطقه خطر، انگیزه بسیار بالایی دارند.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال سپاهان فردا به تهران سفر می‌کند، بیان داشت: عصر فردا در تهران در چمن مصنوعی دهکده المپیک یک جلسه تمرینی داریم و بعد به رشت سفر می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: با توجه به احتمال بارندگی در رشت و نا آشنا بودن بازیکنان با این شرایط کار دشواری را پیش‌رو داریم اما به امید خدا برای کسب برد به تهران می‌رویم، زیرا برای تیمی که ادعای قهرمانی دارد، تفاوتی بین حریف ساده و دشوار نیست.

وی به برد تیم سپاهان مقابل فجر سپاسی اشاره کرد و بیان داشت: براساس برنامه کادر فنی باید در چهار مسابقه با تیم‌های فجر سپاسی، داماش، سایپا و مس کرمان ده امتیاز کسب کنیم تا امیدوارانه‌تر از قبل مسابقاتمان را ادامه بدهیم.

وی به دیدار تیم صدرنشین استقلال با پرسپولیس اشاره کرد و افزود: با توجه به حساسیتی که این دیدار دارد، امیدوارم خبر خوشی برای هواداران داشته باشیم و این هفته صدر جدول رده‌بندی را در اختیار بگیریم.

به گزارش فارس، تیم سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم داماش می‌رود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول