اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه هیئت علمی همایش بین‌المللی فقه و قانون برگزار شد

اعلام آمادگی 18 شخصیت بین‌المللی برای شرکت در همایش فقه و قانون

خبرگزاری فارس: جلسه هیئت علمی همایش بین‌المللی فقه و قانون با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در قم برگزار شد.

اعلام آمادگی 18 شخصیت بین‌المللی برای شرکت در همایش فقه و قانون
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، در این نشست علمی پیرامون چگونگی ارائه، نقد و جمع بندی مقالات در کنفرانس و اتخاذ قالب علمی برای بهره‌برداری بهتر از کنفرانس بحث و بررسی صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: از آنجا که شخصیت‌های برجسته و قوی از کشورهای مختلف به این کنفرانس دعوت شده‌اند و مقالات خوبی نیز دریافت شده است باید با برنامه ریزی دقیق و مناسب، زمینه استفاده بهینه و مفید از این کنفرانس فراهم شود.

وی ادامه داد: تعداد مقالات علمی قابل عرضه در این کنفرانس  20 مقاله است که علماء و حقوق‌دانان داخلی و خارجی آن‌ها را نوشته و عرضه خواهند کرد.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی همچنین از اعلام آمادگی 18 نفر از شخصیت‌های فقهی و حقوق‌دانان کشورهای مختلف برای حضور در کنفرانس خبر داد و گفت: هر کدام از این شخصیت‌ها، در کشور خود به عنوان وزنه مهم علمی و شناخته شده‌ای مطرح هستند.

در پایان بعد از بحث و تبادل نظر فراوان، قرار شد که همایش بین‌المللی فقه و قانون در قالب پنج جلسه شامل افتتاحیه، اختتامیه و سه سمینار علمی برای ارائه مقالات و مداخله و نقد اساتید به این مقالات برگزار شود.

همایش بین‌المللی فقه و قانون با حضور شخصیت‌هایی از کشورهای مصر، مغرب، روسیه، ترکیه، یمن، قطر، مالزی، تونس، عراق، مالی، افغانستان و ... در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 27 و 28 بهمن ماه در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول