اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ثبات انقلاب حول پیروی از رهبری نهفته است

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ثبات انقلاب اسلامی در آینده در این است که مردم ملت ما به ریسمان الهی چنگ بزنند و حول محور رهبر معظم انقلاب و استفاده از رهنمودهای ایشان قدم بردارند.

ثبات انقلاب حول پیروی از رهبری نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین مظفر ظهر امروز در خیمه گلستان شهدا در مراسم سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اظهار داشت: تحولاتی که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در آن سال‌ها به وجود آمد منجر به نام‌گذاری یوم الله شد و هر ساله با برگزاری این چنین جشن‌های خاطره‌ آن روزها را زنده نگه می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه در چنین روزی در سال 57 امام خمینی (ره) با استقبال هشت میلیونی از مردم روبه‌رو شد، تصریح کرد: این امام خمینی (ره) بود که فجر انقلاب را نوید داد و با حضور و رهنمودهایش در کشور ما مرکز تابش نظامی الهی و ولایی شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آمدن امام خمینی (ره) به ایران را هم‌زمان با اوج دلشکستگی دوستداران انقلاب و خشم آنها از دشمنان بود، اضافه کرد: در زمانی که بدخواهان و دشمنان در نهایت ظلم و ستم خود بودند امام انقلابی جدید در عرصه سیاسی و نظامی که منحط لیبرالیسم و کمونیسم بود، به وجود آورد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) توانست با دستانی خالی و مشتی گره کرده علیه رژیم طاغوتی که مورد حمایت آمریکایی‌ها بود، انقلابی را به پیروزی برساند که منجر به شگفتی همگان شد.

مظفر با ذکر این مطلب بیان داشت: این شگفتی حیرت از دو جهت در مورد پیروزی انقلاب ما وجود دارد یکی اینکه در اوج حاکمیت ظالمانه و دو تفکر دین‌گریزی لیبرالیسم و دین‌ستیزی کمونیسم انقلابی به نام ایران به وجود آمد.

وی این انقلاب را که با نام خدا و معنویت‌های الهی دین اتفاق افتاد در فهم و گنجایش هیچ یک از تحلیلگران سیاسی ندانست و تاکید کرد: این امر منجر شد تا نظریه‌پردازان اعتراف کنند که همین دین و اخلاق معنوی منشا تحول و دگرگونی انقلاب بزرگ اسلامی ایران شده است.

نماینده رئیس جمهور در صدا و سیما دومین دلیل تعجب و حیرت سایر ملل‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را این گونه تصریح کرد: مردم ایران با دست خالی در حالی که نه توپ‌خانه‌ای داشتند در مقابل کسانی که تا دندان مسلح و متکی به کشورهای غربی بودند توانست از حق خود دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با اتکا به خدا و تبعیت از امام و رهبر و مرجع دینی ثابت کردند که می‌توان بر ارتشی قوی پیروز شد، افزود: نظامی که امام خمینی (ره) با ترکیب دو نام جمهوریت و اسلامیت به وجود آورد تا آن زمان سابقه نداشته و با مشارکت زنان و مردان توانست به نتیجه برسد.

مظفر اظهار داشت: این نظام ترکیبی از خداگرایی و مردم‌گرایی بود که با ارزش‌های خدایی مشروعیت آن مشخص و با مشارکت مردمی در تمام عرصه‌ها جمهوریت آن ثابت شده است.

وی گفت: مردان و زنان این سرزمین با قربانی کردن عزیزانشان در دوران جنگ تحمیلی نشان دادند که با خدا معامله می‌کنند و در راه این انقلاب و ارزش‌های دینی از خود کم نمی‌گذارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ذکر عللی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، تصریح کرد: همین علت‌ها که منجر به تحولی عظیم در عرصه سیاسی و اجتماعی ایران شد، موجب ثبات و پایداری آن هم می‌شود.

وی با بیان این مطلب تاکید کرد: در آینده نیز برای ثبات بیشتر انقلاب اسلامی، مردم ایران باید به ریسمان الهی چنگ زنند و حول محور رهبر معظم انقلاب بگردند و با تمسک از رهنمودهای ایشان ثمرات انقلاب را محقق گردانند.

مظفر بیکار نشستن دشمنان اسلام را محال دانست و اضافه کرد: دشمنان اسلام و ایران نخوابیده‌اند بلکه همیشه در حال برنامه‌ریزی علیه ما هستند و با هوشیاری باید با آنها برخورد کنیم.

وی با نزدیک بودن انتخابات و تاکید بر حضور مردم افزود: رای مردم در انتخابات تیری در قلب دشمنان و تسکین و آرامشی برای شهیدان این سرزمین است.

نماینده رئیس جمهور در صدا و سیما با یاد کردن از نعمت‌های که خدا به ما داده است، بیان داشت: یکی از این نعمت‌ها وجود امام خمینی(ره) و پس از آن وجود رهبر معظم انقلاب بر سر ملت و قطع کردن ریشه سلطه‌گران بر این سرزمین و کشور است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول