اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

خوابگاه مدرسه نمونه ابرار جیرفت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: خوابگاه دانش‌آموزی مدرسه دخترانه نمونه ابرار شهرستان جیرفت با یک هزار و 776 مترمربع زیربنا و سالن غذاخوری آن با زیربنای 476 مترمربع امروز افتتاح شده است.

خوابگاه مدرسه نمونه ابرار جیرفت افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عبدالله عسکری بعد از ظهر امروز در افتتاح خوابگاه دانش‌آموزی مدرسه دخترانه نمونه ابرار شهرستان جیرفت با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر همزمان با آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) است که بر شکوه و عظمت این روز افزوده است.

وی افزود: در یک هزار و 400 سال پیش امام حسین (ع) به دعوت مردم کوفه به کربلا رفتند، اما در روز دهم محرم با بی‌وفایی همین دعوت‌کنندگان به شهادت رسیدند.

عسکری با اشاره به تفاوت مردم ایران با اهل کوفه تصریح کرد: اما امام خمینی (ره) 33 سال پیش در روز 12 بهمن سال 57 با استقبال پرشور ملت ایران وارد کشور شدند و در روز 22 بهمن ماه در رأس حکومت اسلامی قرار گرفتند.

وی اذعان داشت: جوانان و نوجوانان ملت ما در دوران ستمشاهی جان خود را فدای اسلام کردند و پیروزی انقلاب نتیجه مقاومت‌های آن روز آنان است. 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: خوابگاه دانش‌آموزی مدرسه دخترانه نمونه ابرار شهرستان جیرفت با یک هزار و 776 مترمربع زیربنا و سالن غذاخوری آن با زیربنای 476 مترمربع امروز افتتاح شده است.

عسکری بیان داشت: این ساختمان با اعتبار 850 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی بنا شده که در این روز فرخنده با حضور مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول