اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

بازگشت امام بازگشت خون به رگ‌های منجمد مردم بود

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی با اشاره به سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی گفت: ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن 57 همچون بازگشت خون به رگ‌های منجمد مردم ایران بود.

بازگشت امام بازگشت خون به رگ‌های منجمد مردم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی که در بیت قدیمی امام(ره) برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با بازگشت خود به میهن اسلامی روح امید را در دل مردم زنده کرد و موجب بیداری ملت شد.

وی با بیان اینکه ورود امام(ره) به ایران اسلامی علاوه بر آنکه روحیه استکبارستیزی را در دل مردم زنده کرد، زمینه شکوفایی معنوی و مادی ایران اسلامی را فراهم ساخت، اظهار کرد: مردم ایران در زمان نظام ستم‌شاهی سختی‌ها و مشقت‌های بسیاری را تحمل کرده و دچار نوعی از خودبیگانگی شده‌ بودند که امام خمینی(ره ) با رهبری مدبرانه و بی‌نظیر خودباوری و استقلال را برای این کشور به ارمغان آورد.

استاندار مرکزی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی غرور ملی و عزت اسلامی را به ایران هدیه کرد و شعار استقلال و آزادی را تحقق بخشید.

وی با اشاره به بیداری اسلامی امروز کشورهای اسلامی تاکید کرد: امروز موج بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته است و می‌رود که این بیداری در سراسر جهان گسترش یابد.

فرماندار خمین نیز با بیان اینکه امام خمینی(ره) با رهبری عالمانه و مدیریت خویش توانست ساختارها و فرهنگ طاغوتی و استبدادی جاهلیت را پس از قرن‌ها حاکمیت بر این کشور با توکل بر خداوند دچار گسستگی کند، گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که از یک پشتوانه قوی معنوی و مردمی از ابتدا تا به امروز برخوردار بوده است.

علیرضا کریمی افزود: این انقلاب از ابتدا تا به امروز همواره مورد کینه‌ورزی دشمنان قرار گرفته است و دشمنان همواره با انواع دسیسه‌های مختلف در صدد شکست این انقلاب بوده‌اند که به لطف خداوند همواره توطئه‌های آنان با شکست مواجه شده است.

گفتنی است در این مراسم مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ضمن گلباران بیت قدیمی امام راحل با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد و میثاق کردند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول