اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار قم:

امنیت و استقلال کشور مدیون خون شهداست

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار قم استقلال، امنیت و آرامش موجود در جامعه را ثمره خون شهدا و زحمات امام خمینی(ره) دانست.

امنیت و استقلال کشور مدیون خون شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسین وحیدنیا در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار قم به مناسبت سالروز ورود امام خمینی(ره) و آغاز دهه فجر در مدرسه امام صادق(ع)برگزار شد، فرماندار قم را شخصیتی فرهنگی و ارزشمند خواند و اظهار داشت: فرماندار قم شخصیتی تلاشگر و فرهنگی است و این موضوع باعث رشد سطح فرهنگی شهر مقدس قم شده است که باید در این رابطه قدردان زحمات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدرسه امام صادق(ع) یکی از برترین مدارس سطح کشور است، اظهار داشت: امروز فرماندار قم در مدرسه‌ای زنگ انقلاب را به صدا در می‌آورد که افتخار دو مرحله میزبانی از امام خمینی(ره) را داشته است که همین امر سبب شده تا همه ساله در چنین روزی مراسم یادواره‌ای به همین مناسبت برگزار شود که امروز میزبان فرماندار قم هستیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار قم با اشاره به فعالیت‌های موثر مدرسه امام صادق(ع) در سطح کشور، عنوان کرد: بیشترین مسئولان کشور و مدیران رده بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در قم تحصیل کرده‌اند، از مدرسه امام صادق(ع) فارغ‌التحصیل شده‌اند که همین موضوع سبب تاثیرگذار بودن این مدرسه در تربیت نیروهای ارزشی و انقلاب شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه همه ساله برترین دانش‌آموزان نواحی یک و چهار در این مدرسه تحصیل می‌کنند، اعلام کرد: همه ساله دانش‌آموزان این مدرسه از رتبه‌های بالای کنکور سراسری برخوردار و در رشته‌های مناسب برترین دانشگاه‌های سراسر کشور مشغول تحصیل می‌شوند.

وحیدنیا با اشاره به وجود یک انجمن در تهران با عنوان فارغ‌التحصیلان مدرسه امام صادق(ع)، اظهار کرد: اغلب اعضای این انجمن جزو مسئولان رده بالای کشور و برترین پزشکان و مهندسین کشور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه چهار قم با بیان اینکه این مدرسه 160 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، عنوان کرد: تمامی نعمات بزرگ این نظام از جمله امنیت، آرامش و استقلال، ثمره خون پاک شهدا و زحمات امام راحل است که باید قدردان این زحمات باشیم.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول