اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گناباد:

دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: دهه مبارک فجر که یادآور آن روزهای پرشور و نشاط انقلابی است فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب شکوهمند است.

دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است
آصف زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: دهه مبارک فجر که یادآور آن روزهای پرشور و نشاط انقلابی است فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب شکوهمند است.

وی افزود: تقارن دهه فجر با هفته وحدت فرصت مناسبی است که همگان حول محور اعتقادات مشترک به‌ ویژه بحث ولایت با تأکید بر نظرات مقام معظم رهبری در تحکیم وحدت و اتحاد و انسجام اسلامی تلاش کنیم.

زارع گفت: امروز دنیا در تبعیت از نظام جمهوری اسلامی به پا خاسته و آنچه که از بیداری اسلامی در تمام جهان مشاهده می‌کنیم حاصل همین روشنگری امام(ره) در ایام انقلاب است.

وی تصریح کرد: با توجه به بیداری اسلامی در منطقه، دهه فجر فرصت مناسبی است تا در تبیین اندیشه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زندگی عزتمندانه در پرتو دین را به دنیا اثبات کرد، افزود: تحولات کنونی جهان به ‌ویژه در کشورهای منطقه، نشان از پذیرفته‌شدن الگوی انقلاب اسلامی ایران مبنی بر دین‌مداری و حرکت توأم با بصیرت از سوی ملت‌ها است.

زارع با اشاره به برنامه‌های دانشگاه آزاد گناباد در ایام دهه فجر گفت: با همکاری تمام معاونت‌ها، دفتر فرهنگ اسلامی و روابط عمومی واحد امسال نیز برای گرامیداشت این ایام، مراسم نورافشانی دانشگاه، توزیع بسته‌های فرهنگی انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات نقاشی ویژه فرزندان کارکنان، مسابقات ورزشی بین کارکنان، شرکت در مراسم غبارروبی مزار متبرک شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب در مدارس سماء و جنگ شادی ویژه مدارس سماء از دیگر برنامه‌های این دانشگاه است.

زارع گفت: شرکت در نماز دشمن‌شکن جمعه، برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی در روز 20 بهمن ماه، شرکت در مراسم راه‌پیمائی یوم‌الله 22 بهمن و ایجاد ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول