اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس:

ستاد عتبات در رودهن و بخش مرکزی تهران تقویت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: ستاد عتبات در رودهن و بخش مرکزی تهران باید بیش از وضع فعلی قوت گیرد.

ستاد عتبات در رودهن و بخش مرکزی تهران تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام حسین توسلی صبح امروز در نشست هماهنگی آیین دهه فجر که با حضور بخشدار رودهن، اعضای ستاد برگزاری انتخابات بخش رودهن و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: رودهن و بخش مرکزی تهران خاستگاه عاشقان اهل‌بیت (ع) است.

وی ادامه داد: ارادت به ائمه معصومین (ع) در درون قلوب مردمان دو بخش رودهن از شهرستان دماوند و بخش مرکزی شهرستان تهران ریشه دوانده است.

توسلی اضافه کرد: در روزهای نورانی محرم و صفر گذشته پرچم‏های متبرک به بارگاه ملکوتی سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و همچنین برادر باوفای ایشان، حضرت ابوالفضل ‏العباس (ع) در میان عزاداران حاضر در تکایا و حسینیه‏های بخش‏های مرکزی تهران و رودهن نورافشانی کرد.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی تصریح کرد: مردم ولایت‏مدار این خطه نیز نذورات خود جهت بازسازی عتبات عالیات را به این پرچم‏های معطر، متبرک و به ستاد مربوطه واگذار کردند.

وی در ادامه از حضور پرشور و کم‏نظیر مردم شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی در آیین دشمن‏شکن عبادی سیاسی نماز جمعه تقدیر کرد.

توسلی تصریح کرد: در هفته‏های گذشته این حضور به چنان حدی رسید که دیگر با کمبود فضا برای نمازگزاران مواجه شدیم.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی در ادامه با تقدیم لوح یادبود و حکمی ابلاغی بخشدار رودهن را به طور رسمی به‌عنوان مسئول ستاد عتبات عالیات این بخش معرفی کرد.

وی ادامه داد: امید است تا بخشدار رودهن بیش از پیش در راستای نیل به آرمان‏های ائمه معصومین (ع)که در اهداف امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت متجلی شده موفق و پیروز باشد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول