اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حکمی از سوی ستاد عتبات استان تهران

بخشدار رودهن مسئول ستاد عتبات این بخش شد

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن در حکمی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران به‌عنوان مسئول این ستاد در رودهن معرفی شد.

بخشدار رودهن مسئول ستاد عتبات این بخش شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران بخشدار رودهن صبح امروز در نشست هماهنگی آیین دهه فجر که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، اعضای ستاد برگزاری انتخابات بخش رودهن و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، گفت: هیچ افتخاری بزرگ‏تر از خدمت در راه ائمه معصومین (ع) نیست.

رضا طاهرخانی ادامه داد: مردم ایران اسلامی از دیرباز تاکنون عشق به ائمه اطهار (ع) را مانند بخشی از وجود خود به همراه داشته و خواهند داشت.

وی با اشاره به آیین سوگواری سید و سالار شهیدان در نقاط مختلف کشور خاطر نشان کرد: ایران و دیگر کشورهای مسلمان جهان و حتی بسیاری از غیر مسلمانان ارادت به اهل بیت (ع) را در دل و جان خود گنجانده‏اند.

طاهرخانی تصریح کرد: این مراسم در ایران رنگ و بویی دیگر دارد و من به‌عنوان سرباز کوچک نظام مقدس اسلامی در قالب این مسئولیت خاک راه عزاداران اختران تابناک امامت و ولایت را سرمه چشم خویش خواهم کرد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول