اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

دشمن بر روی شهرهای کوچک تمرکز کرده است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: دشمن بر روی شهرهای کوچک تمرکز کرده است.

دشمن بر روی شهرهای کوچک تمرکز کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بخش آبپخش با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: دهه فجر ایام‌اللهی است که عزت و سربلندی را برای این میهن رقم زد و خون شهدای انقلاب این ایام را در تاریخ جاویدان کرد و همگان باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه تلاش کنیم.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با سال‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد و با ایجاد و پیروزی موج‌های بیداری اسلامی در جهان با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران تمامی برنامه‌های دشمنان برای روی کار آوردن حکومت‌های فاسد و منحط در منطقه با شکست مواجه شد و امروز ما باید به طور خاص این ایام را گرامی داریم.

خرم‌روز در همین راستا ابراز داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال برنامه‌ریزی برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در مراسمات ملی و مذهبی مختلف خصوصا راهپیمایی 22 بهمن بوده‌اند و از راهکارهای مختلف برای رسیدن به هدفشان تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: همانطور که در گذشته تمامی مراسمات ملی و مذهبی با حضور پرشور مردم ولایتمدار بخش آبپخش برگزار شده است باید تمام تلاش و توان خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر و حضور پرشور مردمی در این دهه به کار گیریم.

این مسئول بیان داشت: امروز دشمنان رویکرد خود را تغییر داده‌اند و به‌ جای تمرکز روی شهرهای بزرگ در حال حضور و برنامه‌ریزی در شهرهای کوچک هستند و ما باید با تمام توان در راستای برخورد و مقابله با برنامه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

بخشدار آبپخش با اشاره به همکاری 13 کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بخش آبپخش تصریح کرد: در بخش آبپخش با همکاری و هماهنگی ایجاد شده بین ادارات، گروه‌های فرهنگی هنری و ... در سطح بخش آبپخش زمینه اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش فراهم شده است.

خرم‌روز ادامه داد: در روزهای گذشته دفترچه روزشمار برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر تهیه و تدوین شده و در اختیار تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته و به منزله دعوت‌نامه حضور در برنامه‌ها است.

وی اذعان داشت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر حضور پررنگ و مداوم داشته باشند و در این ایام با حضور در میان مردم با خواسته‌های ایشان آشنا شوند.

بخشدار آبپخش تاکید کرد: در ایام‌الله دهه فجر تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی موظفند نسبت به آذین‌بندی سردرب ادارات و نهادهای دولتی اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول