اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

کار تخصصی در مورد تاریخ انقلاب در بوشهر انجام نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: در ارتباط با نشر محتوا و تاریخ انقلاب در بوشهر کار تخصصی انجام نشده است.

کار تخصصی در مورد تاریخ انقلاب در بوشهر انجام نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه‌شنبه شب در این دیدار با جانباز انقلاب سید عبدالمحمد قاسمی‌زاده و خانواده ایشان تجلیل و ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دفاع مقدس را گنجینه‌ عظیمی از درس، اخلاق و کمال انسانی دانست و تصریح کرد: شما جانبازان مایه افتخار ملت و سند زنده نظام هستید.

صفایی بوشهری با تجلیل از صبر خانواده ایثارگران و شهدا گفت: خانواده‌های جانبازان و شهدا امید مردم هستند و در جامعه می‌درخشند.

وی بوشهر را نمونه‌ای کوچک از همگرایی، اتحاد، اتفاق اقوام و مذاهب مختلف نامید که می‌تواند الگویی مناسب برای گسترش وحدت و صلح جهانی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در ارتباط با نشر محتوا و تاریخ انقلاب در بوشهر کار تخصصی انجام نشده است.

صفایی‌بوشهری در ادامه به مبارزات عالمان دینی و مراجع بزرگ بوشهر در عصر طاغوت پهلوی اشاره کرد و در ادامه افزود: در تاریخ تابناک مبارزاتی استان بوشهر نام مراجع و عالمان دینی همچون مرحوم آیت‌الله حاج سید عبدالله بلادی، مرحوم آیت‌الله حجت و شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری می‌درخشد.

وی شهادت را حاصل آثار و برکات خداوند قادر برای اولیا دانست و در ادامه گفت: شهدا نقش اساسی در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی داشته‌اند و اکنون نیز دعای آن‌ها شامل حال مسلمانان است.

صفایی‌بوشهری گفت: باید بزرگان دینمان که همان امامان و پیامبران ما هستند و همچنین ایثارگران و شهدای راه حق را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم و رهرو راه آنها باشیم تا بتوانیم همیشه در همه امور موفق و سربلند باشیم. 

صفایی‌بوشهری در آستانه 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در منزل جانباز انقلاب سید عبدالمحمد قاسمی‌زاده ضمن دیدار با خانواده ایشان به مقام شامخ جانبازان، ایثارگران و شهدا ادای احترام کرد.

در ابتدای این دیدار سید عبدالمحمد قاسمی‌زاده جانباز انقلاب به بیان خاطراتی از شکل‌گیری و سازماندهی نیروهای انقلابی و مردمی بوشهر در سال 1357 پرداخت.

شایان ذکر است در این دیدار آیت‌الله صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر که با حضور حجت‌الاسلام مهدی حیدری معاونت فرهنگی دفتر، حامد فکوری کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله رکنی مسئول ستاد مصلای جمعه بوشهر انجام شد از فداکاری‌ها و ایثارگری این جانباز تجلیل کردند. 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول