اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

37 طرح عمرانی و اقتصادی در خمین به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار خمین از افتتاح و بهره‌برداری از 37 طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

37 طرح عمرانی و اقتصادی در خمین به بهره‌برداری می‌رسد
علیرضا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این پروژه‌ها در قالب طرح‌های کشاورزی، گازرسانی، صنعتی، فرهنگی، ورزشی، مسکن و شهرسازی و راه و ترابری است که در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.

وی تصریح کرد: در این ایام ضمن بهره‌برداری از این پروژه‌ها عملیات احداث هشت طرح فرهنگی، بهداشت و درمان و ورزشی آغاز خواهد شد.

فرماندار خمین با اشاره به پروژه‌های راهسازی گفت: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی پروژه راهسازی زیرسازی و آسفالت محور دهمنه شورچه، زیرسازی و آسفالت محور کاظم آباد و آسفالت خیابان‌های رسالت و بوعلی آغاز خواهد شد.

کریمی افزود: در بخش صنعتی نیز به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری از شرکت‌های قیر سازان هدف و شرکت تولید ظروف تفلون آغاز می‌شود.

وی گازرسانی به روستاهای لکان و محمدیه، گازرسانی به روستای چهارطاق علی‌آباد، طیب‌آباد، خوکان، خوراوند و گازرسانی به روستای واپیله را از پروژه‌ه‌ای گازرسانی این شهرستان برشمرد.

فرماندار خمین گفت: افتتاح کتابخانه، پارک غدیر و ثبت‌احوال شهر قورچی‌باشی، جدول‌گذاری خیابان‌های بوعلی و رسالت، جدول‌گذاری بلوار امام خمینی (ره)، احداث خانه زیست پزشکی قورچی‌باشی، آبرسانی به روستای فیضی حسن، آبرسانی به روستای دانیال، راه‌اندازی مرکز بهداشتی درمانی شماره ۳ خمین، پایگاه انتقال خون، پاسگاه محیط بانی چنار، احداث پایگاه اورژانس بین جاده‌ای شهابیه، آبرسانی به روستاهای حسین‌آباد و آشناخور و کتابخانه مرکزی خمین از دیگر پروژه‌‌های قابل بهره‌برداری در این شهرستان است.

انتهای پیام/آ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول