اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بیش از یک میلیارد تومان صورت گرفت

احداث ورزشگاه سلامت در محله محروم حصه اصفهان

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 10 گفت: احداث ورزشگاه سلامت در محله محروم حصه اصفهان با یک میلیارد و 10 میلیون تومان از پروژه‌های اجرا شده در منطقه 10 اصفهان محسوب می‌شود.

احداث ورزشگاه سلامت در محله محروم حصه اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهمن احمدی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه 10 اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری منطقه 10 اصفهان به سوی خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان و محرومیت‌زدایی از محله‌های موجود در این منطقه حرکت می‌کند، برای راه‌اندازی و بهره‌برداری این پروژه‌ها 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار منطقه 10 اصفهان با اشاره به احداث دور‌برگردان‌های تمدن تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های خیابان‌سازی خیابان‌های هدایت، گلچین، مفتح، اوحدی و خیابان میثم در آستانه دهه فجر جاری صورت می‌گیرد.

وی به احداث سالن‌های مطالعه در این منطقه اشاره کرد و افزود: احداث سالن مطالعه سراج با زیر‌بنای 800 مترمربع در دو طبقه و سالن مطالعه بانو صفار‌زاده با زیربنای 730 مترمربع در دو طبقه از پروژه‌های اجرا شده در این منطقه محسوب می‌شود.

احمدی تاکید کرد: احداث سالن ورزشی سر‌پوشیده سلامت واقع در محله حصه با مساحت یک هزار و 600 مترمربع و احداث زمین‌های ورزشی رو‌باز و زمین‌های ورزشی کودکان نیز در آستانه دهه فجر جاری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت احداث پارک، ساماندهی و روشنایی پارک‌ها ادامه داد: احداث باغ بانوان طلوع، بوستان کوثر، بوستان گل مریم، بوستان نفیس، بوستان پیام، احداث و ساماندهی بوستان‌های محلی در سطح منطقه و ساماندهی مادی‌ها و انهار از پروژه‌های اجرایی در منطقه 10 اصفهان به شمار می‌رود.

شهردار منطقه 10 اصفهان با اشاره به توسعه و حفظ فضای سبز در این منطقه بیان داشت: توسعه و حفظ فضای سبز شامل تملک، بستر‌سازی، احداث سیستم آب‌رسانی و کاشت است.

وی با اشاره به احداث منبع آب اتوبان فرودگاه گفت: آبیاری قطره‌ای و روشنایی بوستان‌های سطح منطقه شامل بوستان‌های همافر، تمدن، درخشان، میخک، مسجد‌الغفور، مادی تالار و بوستان مادی خواجه عمید از پروژه‌های افتتاحی این منطقه در آستانه دهه فجر جاری محسوب می‌شود.

احمدی با اشاره به سایر پروژه‌های افتتاحی این منطقه اظهار داشت: احداث ساختمان مدیریت کنترل و نظارت شهرداری اصفهان، احداث ساختمان در راستای تأمین معوض طرح‌های عمرانی، دیوار حائل باند شرقی اتوبان شهید آقا بابایی-پل نیرو، ایستگاه ثابت بازیافت و احداث آب نمای میدان هفت‌تیر از پروژه‌های اجرایی این منطقه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: احداث ورزشگاه سلامت در محله محروم حصه اصفهان با یک میلیارد و 10 میلیون تومان از پروژه‌های اجرا شده در منطقه 10 اصفهان محسوب می‌شود.

شهردار منطقه 10 اصفهان با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت محله‌های محروم شهر در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد، تصریح کرد: ارتقای سطح کیفی و توسعه زیر‌ساخت‌های محله‌ها در سطح شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول