اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفای تویسرکان خبر داد

تعویض 626 دستگاه کنتور فرسوده در شهر تویسرکان

خبرگزاری فارس: مدیر امور آبفای شهرستان تویسرکان گفت: در 9 ماهه سال جاری 626 دستگاه کنتور فرسوده در شهر تویسرکان تعویض شده است.

تعویض 626 دستگاه کنتور فرسوده در شهر تویسرکان
محسن اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در دور سوم سفر ریاست جمهوری به همدان 100 درصد اعتبارات در امور آبفای تویسرکان جذب شده است، افزود: طبق سفر هیئت دولت به همدان حدود یک کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در شهرستان تویسرکان مصوب شد که در مدت سال 89 تا 90 با اعتبار 782 میلیون ریال به طور 100 درصد انجام شده است.

وی تصریح کرد: تعداد 626 دستگاه کنتور فرسوده در شهر تویسرکان، 164 دستگاه در شهر سرکان و 33 دستگاه کنتور در شهر فرسفج تعویض شده است.

مدیر امور آبفای شهرستان تویسرکان در خصوص نصب انشعابات نیز ابراز داشت: از ابتدای سال تاکنون 929 فقره انشعاب در تویسرکان، 86 فقره در سرکان و 17 فقره انشعاب در فرسفج نصب شده است.

وی یادآور شد: در راستای مدیریت فشار آب شهرهای سرکان و فرسفج سه دستگاه فشارشکن با سایزهای 100 و 150 میلی‌متر، در سطح شهر ورودی شبکه توزیع این دو شهر نصب شده است و در شهر تویسرکان نیز یک دستگاه شیر جانمایی و یک دستگاه دیگر تعمیر شده است.

اکبری در خصوص توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر تویسرکان نیز اظهار کرد: 3 هزار و 176 متر توسعه شبکه و تعداد 925 فقره انشعاب فاضلاب در شهر تویسرکان و 126 فقره در شهر سرکان برای مشترکان نصب شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 583 متر از شبکه جمع‌ آوری فاضلاب تویسرکان به منظور مسکن مهر توسعه داده شده است، افزود: به منظور آبرسانی به واحدهای مسکن مهر 730 متر توسعه شبکه آب داده شده است که تاکنون 250 فقره انشعاب برای واحدهای مسکن مهر نصب شده است.

مدیر امور آبفای شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: در بخش آبرسانی به منطقه سرابی شهر تویسرکان از سال 87 تا 89 مبلغ 14 میلیارد و 269 میلیون ریال اعتبار مصوب و هزینه شده است و در سال جاری نیز 3 میلیارد و 900 میلیون ریال تخصیص یافته که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول