اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان:

تعامل خوب بین دولت و انبوه‌سازان برای ساخت مسکن مهر وجود دارد

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان گفت: برای ساخت واحد‌های مسکن مهر تعامل بسیار خوبی بین دولت و انبوه‌سازان سراسر کشور وجود دارد.

تعامل خوب بین دولت و انبوه‌سازان برای ساخت مسکن مهر وجود دارد
احمد تولا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به گفته وزیر و سایر مسئولان وزارتخانه در صورتی که در فاز دوم مسکن مهر که شرکت‌های تعاونی از آن خارج شدند،  انبوه‌سازان حمایت‌های لازم را از این واحدها نداشتند، واحد‌‌های مسکن مهر به بهره‌برداری نمی‌رسید.

وی در ارتباط با دهه مبارک فجر و طرح‌های قابل بهره‌برداری توسط انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان در این دهه بیان داشت: طرح‌های مسکن مهر فولادشهر و شاهین‌شهر در حال پیشروی خوبی است.

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان با اشاره به اینکه در فولادشهر بخشی از واحد‌های مسکن مهر را آماده تحویل داریم، تاکید کرد: حدود یک هزار واحد در فولادشهر به مناسبت دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری است.

وی در مورد کلیدواژه انبوه‌سازی گفت: مدیریت سرمایه و مدیریت فنی و اجرایی برای ساخت و ساز مجموعه‌های مسکونی و تجاری بهترین تعریف برای انبوه‌سازی است.

تولا با بیان اینکه وظیفه انبوه‌سازان تنها ساخت واحد‌های مسکونی است، تصریح کرد: برقراری خدمات شهری مانند آب، برق، گاز و سایر موارد برعهده دیگر سازمان‌ها قرار دارد.

وی در مورد تعامل بین انبوه‌سازان و دولت بیان داشت:  طبق تفاهمنامه منعقده سه جانبه دولت با انبوه‌سازان، در ابتدای امر حدود 30 درصد هزینه‌های ساخت واحد‌های مسکونی مهر باید به وسیله خود انبوه‌سازان پرداخت شود و پس از آن پرداخت‌های دولتی و بانکی صورت می‌گیرد.

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان تاکید کرد: تفاهمنامه سه جانبه واحد‌های مسکن مهر بین دولت، بانک مسکن و انبوه‌سازان برقرار شده است، کارنامه فعالیت انبوه‌سازان تاکنون درخشان بوده و دولت نیز حمایت‌های لازم را از انبوه‌سازان داشته است.

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان در مورد کیفیت ساخت واحد‌های مسکونی مهر با اشاره به اینکه حداقل کیفیت در ساخت این واحد‌ها لحاظ شده است، تاکید کرد: این واحد‌ها از لحاظ استاندارد‌های لازم ساختمانی از جمله زلزله دچار مشکل نمی‌شوند.

وی گفت: البته توجه به این نکته که این واحد‌ها براساس مجموعه‌های ارزان قیمت ساخته شده است نیز نباید فراموش شود.

تولا تصریح کرد: استاندارد‌های حداقل کیفیت ساخت واحد‌های مسکن مهر بستگی به مکان آن واحد دارد و ممکن است در یک مکان به خصوص حداقل کیفیت‌ها بهتر رعایت شده باشد، انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان در کنار سازمان نظام مهندسی استان اصفهان وظایف قانونی خود را به خوبی جلو می‌برد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول