اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان:

ورزش کهگیلویه و بویراحمد با طرح و برنامه اداره می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش در این استان چارچوب‌دار شده و بر اساس طرح و برنامه مشخص و زمان‌دار اداره می‌شود.

ورزش کهگیلویه و بویراحمد با طرح و برنامه اداره می‌شود
محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: ایجاد نظم و انسجام فعالیت‌های ورزشی در دو بعد قهرمانی و همگانی از برنامه‌های مهمی بود که در دوران مدیریتم در ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز هر فعالیت و برنامه‌ای در ورزش این استان دارای کد و طرح مشخصی است و این موضوع جا افتاده است که فعالیت در ورزش کهگیلویه و بویراحمد طرح و برنامه پروپوزال‌دار می‌خواهد.

وی با بیان اینکه آینده درخشانی در انتظار ورزش این استان است، عنوان کرد: در یک بررسی منصفانه شاهد خواهیم بود که در بسیاری از شاخصه‌ها ورزش کهگیلویه و بویراحمد رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

شفیعی ادامه داد: برخی از رشته‌های ورزشی در این استان کاملاً مهجور و تعطیل بودند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نه تنها احیا شدند بلکه با تزریق امکانات زیر ساختی مناسب امروز به راحتی می‌توانند حرف برای گفتن داشته باشند.

این مسئول عالی امور ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد تیراندازی باکمان، قایقرانی، ورزش‌های روستایی عشایری، ژیمناستیک و سوارکاری را ازجمله این رشته‌ها اعلام کرد و گفت: در همه این رشته‌های ورزشی که تا قبل از این وضعیت مناسبی نداشتند، اکنون رشد قابل ملاحظه‌ای پیدا کردیم.

وی بیان داشت: به عنوان مثال ورزش‌های عشایری روستایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در رتبه آخر بوده ولی امروزه این رشته ورزشی با 12 رتبه کشوری و 21 اعزام به مسابقات مهم در وضعیت خوبی قرار دارد.

شفیعی افزایش تعداد ورزشکاران ژیمناستیک از 600 نفر به دو هزار ورزشکار، احیای رشته بدمینتون، تهیه امکانات بی‌نظیر ژیمناستیک در جنوب کشور و ساخت خانه ژیمناستیک را از دیگر موفقیت‌های این اداره کل در رشته‌های ورزشی مهجور مانده برشمرد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تیم ناشنوایان این استان برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرد که این نیز یکی از موفقیت‌های ورزشی در یک سال گذشته است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول