اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی:

القای ناکارآمدی نظام راهبرد اساسی دشمن در انتخابات پیش‌رو است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی از القای ناکارآمدی نظام به عنوان استراتژی اصلی دشمن برای تخریب فضای انتخابات پیش‌رو یاد کرد.

القای ناکارآمدی نظام راهبرد اساسی دشمن در انتخابات پیش‌رو است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد غفاری در جلسه شورای اداری شهرستان فریمان اظهار داشت: اتخاذ این راهبرد از آنجاست که معاندان جمهوری اسلامی، انتخابات را بهترین بستر برای مخالف‌سازی و ایجاد نارضایتی در مردم علیه نظام می‌دانند.

وی افزایش فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان را نیز در راستای نیل به این هدف دانست و تصریح کرد: بسترسازی برای صیانت از آرا، بصیرت‌افزایی، جلب مشارکت گسترده مردم در انتخابات و قانون‌گرایی که تشکیل مجلسی کارآمد را در پی دارد، بهترین راهکار برای مقابله با این توطئه‌هاست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی ضمن تاکید بر لزوم حفظ بی‌طرفی از سوی مدیران دستگاه‌ها، مجریان و ناظران انتخابات، افزود: برای اجرای سالم و هر چه مطلوب‌تر انتخابات بیش از 52 هزار نفر در حوزه‌های اجرایی و نظارتی فعالیت می‌کنند.

غفاری ادامه داد: 3 هزار و 91 صندوق اخذ رأی برای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در خراسان‌رضوی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه حربه‌های جنگ سخت و نرم دشمنان با وجود بهره‌گیری از تمام امکانات و نیروی انسانی در داخل و خارج از کشور به شکست انجامیده است، ابراز امیدواری کرد: با درایت و بصیرت مسئولان و ملت ایران حربه‌های جنگ هوشمند آنان نیز به شکست بیانجامد.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول