اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 2 مجتمع رفاهی بین‌راهی در فارس

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر بهره‌برداری از دو مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محور‌های مواصلاتی شیراز ـ اصفهان و شیراز ـ بوشهر به بهره‌‌برداری می‌رسد.

افتتاح 2 مجتمع رفاهی بین‌راهی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های فارس بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جمع اعتبار هزینه‌شده این دو مجتمع رفاهی بالغ بر 24 هزار میلیارد ریال است که در مدت سه سال توسط بخش خصوصی و مشارکت بلاعوض این اداره کل احداث شده است.

احمد خواست خدایی افزود: مشارکت این اداره کل در زمینه احداث رمپ‌های ورودی و خروجی با زیربنایی بالغ بر 5 هزار متر مربع در فاز نخست شامل تاسیسات و امکاناتی مانند جایگاه سوخت، سرویس‌های بهداشتی، فضای عبادی، توقف‌گاه خودروها، فضای سبز و غرفه تجاری اداری بوده که در این ایام مبارک به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول همچنین اشتغال‌زایی برای 30 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در هر دو مجموعه را از دیگر مزایای اجرای این طرح‌ها اعلام کرد و گفت: همزمان با این ایام کلنگ نهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی شهرستان لارستان در محور شریانی لار ـ بندرعباس با برآورد هزینه ساخت 12 میلیارد ریال به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول