اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری این بخش

برنامه‌های دهه فجر سوق اعلام شد

خبرگزاری فارس: در نشست شورای اداری سوق برنامه‌های دهه فجر این بخش توسط مسئولان برگزاری مراسم این دهه اعلام شد.

برنامه‌های دهه فجر سوق اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، بخشدار این بخش در نشست شورای اداری سوق با تبریک ایام ربیع و دهه فجر، طلوع انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل را نقطه عطف تاریخ این دیار بیان کرد و در این برهه از زمان، انقلاب اسلامی را الگوی بیداری اسلامی منطقه دانست.

بهمن محمدی بیان کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در شرایطی به وقوع پیوست که نظام جهانی بر اساس الگوهای دین‌ستیز شرق و دین‌گریز غرب اداره می‌شد و نظام‌های سلطه غرب را بر آن می‌داشت که به دلیل توانمندی‌های نظامی آن را بر سراسر جهان حاکم کنند.

محمدی تصریح کرد: به دلیل همزمانی با بیداری اسلامی و برای مأیوس کردن دشمن در توطئه‌ها دهه فجر در شهر سوق باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.

امام جمعه سوق نیز ضمن گرامیداشت دهه فجر در این نشست ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان عالی‌ترین محصول ارزشی قرن با نفی سلطه و طرح عدالت در صحنه بین‌المللی، به شدت این گفتمان حاکم بر غرب را به چالش کشانید.

حجت‌الاسلام یوسف عمران‌نژاد گفت: از این رو آثار و پیامدهای انقلاب اسلامی نه تنها در درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران متوقف نگردید بلکه به همه جای جهان تسری پیدا کرد.

در این جلسه مقرر شد همه ادارات و نهادها سر درب ادارات را آذین‌بندی کرده و مقرر شد شهرداری پارک وسط شهر سوق را در دهه فجر آماده بهره‌برداری و افتتاح کند. 

سازمان تبلیغات با همکاری شهرداری و صدا و سیما موظف شدند جشن انقلاب را به صورت عمومی در یک روز در سطح شهر سوق برگزار کنند.

همایش پیاده‌روی در روز جمعه 21 بهمن و برگزاری مسابقات بومی و محلی از دیگر مصوبات شورای اداری سوق برای دهه فجر انقلاب بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول