اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد

بهره‌برداری از راه تهم ـ چورزق همزمان با دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم از بهره‌برداری راه تهم ـ چورزق با اعتبار 250 هزار میلیون ریال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

بهره‌برداری از راه تهم ـ چورزق همزمان با دهه فجر
غلامحسین رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برنامه‌هایی در راستای گرامیداشت این ایام در شهرستان طارم در نظر گرفته شده است، که همزمان با آغاز این ایام‌الله اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین بخش برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر سال جاری کلنگ‌زنی و یا افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی است که از منابع ملی و استانی تامین اعتبار شده‌اند.

فرماندار طارم با بیان اینکه با در نظر گرفتن برنامه‌های گوناگون عمرانی و اقتصادی که در دهه فجر امسال در طارم کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شوند، افزود: با برگزاری این برنامه‌ها این ایام از پربرکت‌ترین ایام جشن‌های پیروزی انقلاب در طارم تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به عنایات دولت مهرورز و عدالت محور تصریح کرد: برنامه‌های شهرستان در بخش‌های مختلف کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شوند.

رجبی از افتتاح کارخانه روغن‌کشی صدف کاوان سبز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این کارخانه با اعتبار 8 هزار میلیون ریال در شهرستان افتتاح می‌شود.

وی افتتاح تامین و انتقال آب روستای سرخه‌میشه را از برنامه‌های این دهه عنوان کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر600 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار طارم بهره‌برداری از تامین و انتقال آب روستای دستجرده با 350 ، ونیسر با 310 ، ارشت با اعتبار 150 و شقاقی جزلا با 250 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی افتتاح ساختمان مدرسه فاطمیه آموزش و پرورش با اعتبار 9 هزار و 500 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های این دهه است.

رجبی ادامه داد: بهره‌برداری از ضریح امام‌زاده محمد ماهوری را با اعتبار 200 میلیون ریال از برنامه‌های شهرستان محسوب می‌شود.

وی از کلنگ‌زنی مسجد امام حسین (ع) شهرک اندیشه  شهر آب‌بر با 50 میلیون ریال اعتبار عنوان کرد و افزود: کلنگ‌زنی طرح تولید و پورش گیاهان دارویی با اعتبار 35 هزار میلیون ریال از دیگر طرح‌های این دهه است.

فرماندار طارم تصریح کرد: شرکت تعاونی چند منظوره اقتصاد فرهنگیان شامل ترشیجات و زیتون با اعتبار 36 هزار میلیون ریال در سال جاری و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح شرکت تسنیم زیتون پرورده با اعتبار 14 هزار میلیون ریال خبر داد و افزود: شرکت شفای سبز طارم با اعتبار 21 هزار و 024 میلیون ریال از دیگر طرح‌های شهرستان است.

رجبی با بیان اینکه افتتاح شرکت شاهین‌دژ با اعتبار 14 هزار و 720 میلیون ریال از پروژه‌های شهرستان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت نیک یخ با اعتبار 17 هزار میلیون ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار طارم با اشاره به اهمیت صنایع تبدیلی در شهرستان طارم خاطرنشان کرد: شرکت جهاد نصر با اعتبار 58 هزار و 170 میلیون ریال در شهرستان در همین راستا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح پل روستای شقاقی چورزق با اعتبار 500 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: خانه عالم گیلوان با اعتبار 250 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رجبی با بیان اینکه طرح‌های روستای تسکین با اعتبار 900 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود، افزود: پمپاژ روستای دستجره و والزین با اعتبار 28 هزار و 980 میلیون ریال در این ایام افتتاح می‌شود.

وی از لوله‌گذاری روستای جزلا با اعتبار 320 میلیون ریال خبر داد و یادآور شد: قنات روستای "ده بهار" و شهر آب‌بر با اعتبار 300 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار طارم بهره‌برداری از سه واحد پرورش ماهی با اعتبار 120 میلیون ریال از برنامه‌های این شهرستان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: کارخانه روغن‌کشی سبز دانه با 2 هزار و 500 میلیون ریال از دیگر طرح‌های این دهه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان دادگستری شهرستان با اعتبار یک هزار و 300 میلیون ریال بیان داشت: راه تهم – چورزق با اعتبار 250 هزار میلیون ریال از دیگر پروژه‌های این شهرستان است.

رجبی بهره‌برداری از تعریض و بهسازی راه سرخه دیزج گیلوان – منجیل با اعتبار 160 هزار میلیون ریال و افتتاح بهسازی و آسفالت راه زاچگان با اعتبار 3 هزار میلیون ریال از طرح‌های شهرستان دانست و گفت: کلنگ‌زنی راه جعفر آباد – درام با اعتبار 100 هزار میلیون ریال از طرح‌های شهرستان در این ایام است.

وی از کلنگ‌زنی پل و پارکینگ امامزاده محمد ماهوری با اعتبار 500 میلیون ریال و پایگاه امداد و نجات چورزق به طارم با اعتبار 2 هزار میلیون ریال خبر داد و گفت: مسجد روستای میدان مطهری با اعتبار 600 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های شهرستان در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

فرماندار طارم گفت: افتتاح خانه بهداشت روستای دهنه با 260 میلیون ریال، کلنگ‌زنی گازرسانی به گیلوان با اعتبار 6 هزار و 640 میلیون ریال از دیگر طرح‌های شهرستان در این دهه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی پل ورودی به آب‌بر با اعتبار یک هزار و 500 میلیون ریال و کلنگ‌زنی انتقال سیل آب‌بر با اعتبار 2 هزار و 200 میلیون ریال از طرح‌های شهرستان است، خاطرنشان کرد: افتتاح سه مورد طرح‌های اشتغالزایی با اعتبار 370 میلیون ریال از طرح‌های این دهه است.

رجبی از افتتاح 20 خانه کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار 2 هزار میلیون ریال خبر داد و گفت: 50 واحد مسکن مددجویی با اعتبار 35 هزار و 900 میلیون ریال در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه 200 طرح اشتغالزایی با اعتبار 16 هزار و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ساختمان بخشداری شهرستان چورزق با اعتبار یک هزار و 370 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های این شهرستان است.

فرماندار طارم از افتتاح 9 زمین ورزشی در روستاهای مختلف شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتبار  یک هزار و 140 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول