اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

جاده رامشه به ابرکوه در استان اصفهان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل احداث راه رامشه ابرکوه است که مقدار عملیات انجام شده این طرح 35 کیلومتر است.

جاده رامشه به ابرکوه در استان اصفهان افتتاح می‌شود

هوشنگ عشایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به طرح‌های راهسازی و راهداری استان اصفهان در دهه مبارک فجر بیان داشت: تعداد 138 پروژه راهداری و راهسازی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، احداث و بهره‌برداری از 140 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی است.

مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل احداث راه رامشه ابرکوه است که مقدار عملیات انجام شده این طرح  35 کیلومتر است.

وی افزود: برای احداث این راه مبلغ 140 هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عشایری از احداث راه ورزنه ندوشن در روزهای آینده خبر داد و گفت: راه ورزنه ندوشن نیز با مبلغ 108 هزار میلیون ریال اعتبار و مقدار عملیات انجام شده 36 کیلومتر به مناسبت دهه فجر احداث می‌شود.

وی ادامه داد: باند دوم دهاقان بروجن نیز با اعتبار 68 هزار میلیون ریال در روزهای آینده احداث می‌شود.

مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان اظهار داشت: طی مراسمی روکش آسفالت 228 کیلومتر از راه‌های استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: این اداره کل احداث یک تقاطع غیرهمسطح، اجرای 2 هزار و 53 کیلومتر خط کشی راه‌ها، احداث یک دستگاه پل زیرگذر و احداث و نصب سه دستگاه پل عابر پیاده را به مردم استان تقدیم می‌کند.

عشایری از دیگر پروژ‌ه‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری سخن گفت و ادامه داد: اجرای 13 هزار و 820 عدد علائم عمودی، نصب 10 کیلومتر جدا کننده از قبیل نیوجرسی و گاردریل، از جمله طرح‌های قابل افتتاح اداره راه و ترابری استان اصفهان در دهه فجر است.

وی افزود: از دیگر طرح‌های این اداره کل در روزهای آینده اصلاح 585 کیلومتر شیب شیروانی در راستای بخشنده کردن راه‌های استان، تعمیرات اساسی تعداد 117 دستگاه از پل‌های بزرگ و ابنیه فنی، نصب 14 دوربین نظارت تصویری در سطح جاده‌ها و گردنه‌های مهم و بهره‌برداری از چند طرح مهم در استان اصفهان است.

مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان با اشاره به میزان اعتبار طرح‌های قابل افتتاح تصریح کرد: اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر یک هزار میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول