اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ماکو خبر داد

افتتاح 4 واحد تولیدی در ماکو

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ماکو گفت: 4 واحد بزرگ تولیدی به مناسبت دهه فجر در ماکو افتتاح می‌شوند.

افتتاح 4 واحد تولیدی در ماکو

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی شیرزاد ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی ماکو اظهار داشت: پروژه‌های تولید خوراک دام و طیور، کارخانه تولید گرانول پی وی سی و دو طرح تولید فرهای برقی از جمله این طرح‌ها هستند.

وی با اشاره به به میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها افزود: میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای اجرای این طرح‌ها 50 میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از آنها در دهه فجر به صورت مستقیم برای بیش از 100 نفر شغل ایجاد می‌شود.

شیرزاد با اشاره به پروژه تولید خوراک دام و طیور گفت: با آغاز به کار این کارخانه، ماهانه 90 تن انواع خوراک دام و طیور و آبزیان تولید و در اختیار دامداران و کشاورزان شمال استان قرار گرفته و برای 40 نفر اشتغالزایی می‌شود.

این مسئول در مورد طرح تولیدی فر برقی اضافه کرد: با آغاز به کار این واحد تولیدی سالانه نزدیک به 100 هزار دستگاه فر برقی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: کارخانه تولید گرانول پی وی سی نیز قادر است سالانه 30 هزار تن مواد اولیه پلاستیک تولید کند.

شیرزاد در ادامه از آبرسانی به چهار روستای ماکو خبر داد و بیان کرد: با آبرسانی به روستاهای گجوت، کهریز قلعه درسی، شاطر سعیدآباد و کشمش تپه در دهه فجر امسال، روستائیان از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

وی از افتتاح مسکن مهر خود مالکان در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این طرح150 واحدی به همت مسکن و شهرسازی احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

شیرزاد گفت: مسکن مددجویی، خرید آپارتمان 10 واحدی و احداث خانه مسکونی نیز به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) در دهه فجر آماده بهره‌برداری و تحویل به متقاضیان است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول