اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر:

حرکات داور احساسات هواداران تراکتور را جریحه‌دار کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از حرکات داور در بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: این‌گونه حرکات باعث جریحه‌دار شدن احساسات هواداران تراکتور شده است.

حرکات داور احساسات هواداران تراکتور را جریحه‌دار کرد
غلامحسین مسعودی‌ریحان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت:  تماشاگران و هواداران تیم تراکتورسازی افرادی فهیم و فوتبال‌دوست بودند که حرکت غلط و جانبدارانه داور باعث شد سرمایه اجتماعی و ظرفیت ویژه هواداران که به‌عنوان فرصتی برای نشاط و شادابی جوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد به یک تهدید تبدیل شود.

این نماینده مجلس، با انتقاد شدید از این عمل جانبدارانه داور گفت: مطالبات و خواسته‌های هواداران تراکتور را تا آخر در مجلس پیگیری می‌کنیم و از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم با اعزام بازرسان ویژه این موضوع را پیگیری و با خاطیان و صحنه‌گردانان آن برخورد قاطع صورت گیرد، ما نیز در مجلس این خواسته هواداران تراکتور را پیگیری خواهیم کرد.

وی این ناداوری را نوعی بی‌عدالتی و بی‌اخلاقی در فوتبال بیان کرد و افزود: باید به صورت جدی و قاطع با این داور برخورد شود.

مسعودی‌ریحان گفت: باید وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و هیئت فوتبال با شناخت از موقعیت و محبوبیت تیم‌ها که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار هستند، داورانی در حد داوران بین‌المللی ارسال می‌کردند تا این‌گونه با احساسات مردم بازی نکنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول