اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاداش 410 میلیون ریالی استاندار آذربایجان شرقی به تراکتورسازی

بیگی: حضور تراکتورسازی در آسیا آرزوی دیرینه مردم تبریز است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم آذربایجان موفقیت‌های تیم تراکتورسازی را رصد کرده و برای آنان بسیار ارزشمند است که این تیم به باشگاه‌های آسیا راه یابد.

بیگی: حضور تراکتورسازی در آسیا آرزوی دیرینه مردم تبریز است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در دیدار با اعضای تیم تراکتورسازی تبریز که بابت موفقیت‌های تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال کشور ترتیب داده شده بود، اظهار کرد: من در شیراز شاهد پیروزی تیم تراکتورسازی بر فجر بوده و در تبریز نیز برد تراکتورسازی بر ذوب آهن را تعقیب می‌کردم و برخود وظیفه دانستم بابت پیروزی با ارزش این تیم بر ذوب آهن اصفهان مراتب قدردانی خود را ابراز کنم.
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز تیم تراکتورسازی با بهره‌مندی از کادر  فنی مجرب شرایط بهتری برای پیروزی و موفقیت را طی می‌کند و این تیم نسبت به سال گذشته هم به لحاظ مالی و هم بازیکنان و کادر فنی تقویت شده و توانمندی این تیم را افزایش داده است.
بیگی حضور در باشگاه‌های آسیا را آرزوی دیرینه مردم تبریز ذکر و تصریح کرد: برای مردم تبریز بسیار با ارزش است که این تیم به باشگاه‌های آسیا راه یابد و با تمام مفاخر ورزش خود میزبان تیم‌های آسیایی در سه یا چهار بازی شود که با موفقیت در مرحله اول تعداد این بازی‌ها قابل افزایش است.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: اعتقاد من این است که موفقیت‌های آتی با ایمان و باور شدنی است و مجموعه استان با تمام توان پشتیبان و حامی تیم تراکتورسازی هستند.
بیگی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اقدام تروریستی در ترور دانشمند ایرانی شهید احمدی افزود: جای هر شهید از تبار احمدی را دانشمندان دیگری با اندیشه امام حسین (ع) پر خواهد کرد و هر چند ما شهید احمدی را از دست داده‌ایم اما آنها قادر نخواهند بود ما را از سایر اندیشمندان کشورمان محروم سازند.
استاندار آذربایجان شرقی مبلغ 410 میلیون ریال بابت پاداش پیروزی بر تیم ذوب آهن اصفهان به مدیر عامل این باشگاه اهدا کرد.
انتهای پیام/‌ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول