اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

تماشاگران تراکتورسازی هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: حمایت از تیم تراکتورسازی فقط صرف حضور در ورزشگاه نیست و هواداران ورزش آذربایجان باید علاوه بر همتی بلند همچون همیشه از هوش و زیرکی خود در مقاطع حساس استفاده کنند.

تماشاگران تراکتورسازی هوشیار باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و داماش می‌تواند یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ باشد.
فوتبال گیلان از رقیبان فوتبال تبریز و آذربایجان بوده و همیشه از حساسیت‌های بالایی برخوردار بوده است اما با نظر به جدول رده‌بندی مشاهده می‌شود حداقل  در
لیگ یازدهم این حساسیت به خاطر جایگاه دو تیم در جدول نیست زیرا که تراکتور دوم جدول رده‌بندی است و در کورس قهرمانی با استقلال در صدر جدول مبارزه می‌کند و داماش با 26 امتیاز جایگاه متزلزلی در میانه  جدول‌ دارد.
پس این حساسیت زائیده چیست، چرا هواداران تراکتور به این مسابقه به دید یک بازی حساس نگاه می‌کنند تراکتوری که در بازی رفت و در خانه حریف پیروز بوده چرا باید به بازی خانگی برابر این تیم چنین حساسیت ببخشد.
باید اذعان داشت این موضوع حاصل از رفتار ناشایست تماشاگران داماش در بازی رفت است بازی که هیچ وقت از اذهان هواداران تراکتور و حتی فوتبال دوستان کشور پاک نخواهد شد.
اما یک نکته بسیار مهم در این خصوص بسیار حائز اهمیت است موضوعی که اگر با هوشیاری با آن برخورد نشود شاید تراکتور ضربه هولناکی از آن دریافت کند.
با کمی دقت به بازی هفته بیست و سوم متوجه می‌شویم که بلافاصله بعد از بازی داماش تراکتور میزبان استقلال تهران است بازی که می‌تواند فینال زودرسی برای دو تیم باشد.
اگر خدای ناکرده هواداران تراکتورسازی اسیر حاشیه شوند و بخواهند بازی رفت داماشی‌ها را تلافی کنند یا با رفتارهایی غیر فوتبالی حریف را تحت فشار قرار دهند می‌شود چیزی که بسیاری از بدخواهان تراکتور به دنبال آن هستند.
رای سنگین کمیته انضباطی می‌تواند محرومیت تماشاگران تراکتور از بازی برابر استقلال باشد و همه می‌دانیم با حمایتی که از این دردانه‌های پایتخت مستقیم و غیرمستقیم می‌شود این محرومیت محتمل است پس چرا باید با دست خود به تیم محبوبمان صدمه بزنیم.
همه می‌دانیم که رسانه‌های نوشتاری و دیداری یا قرمزند و یا آبی!
چرا که اگر دقت کنیم بعد از بردها و به خصوص در باخت‌های این تیم‌ها همیشه صحبت از چرایی باخت آنهاست و هیچوقت رسانه‌ای از پایتخت نمی‌آید چگونگی برد تیم حریف را بررسی کند و شایستگی تیم برنده را مطرح کند و صحبت همیشه از این دو تیم است. حتی رسانه ملی.
پس بدون تعارف باید دقت کنیم چرا که حمایت از تیم خودی فقط صرف حضور در ورزشگاه نیست و هواداران ورزش آذربایجان باید علاوه بر همتی بلند همچون همیشه از هوش و زیرکی خود در مقاطع حساس استفاده کنند.
هیچ کس عمل زشت تماشاگران داماش را فراموش نخواهد کرد و هیچ وقت از اعمال ناشایست ایشان دفاع نمی‌شود چون قابل دفاع نیست ولی یک تبریزی و آذربایجانی همیشه و در همه حال باید فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشته و همچنان که ابا و اجدادمان در تاریخ بعنوان لیدر و جلودار کشور بوده‌اند.
ما نیز باید با تاسی از فرهنگ آذربایجانی و اسلامی خود به تمام تماشاگران کشور آموزش تشویق صحیح و درست را بدهیم.
مهدی شیرازی فر
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول