اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

کار داور نامهربانی عمدی بود، او اگر ناراحت است بگوید

جعفری: از ترکی به AFC شکایت می‌کنم/صدرنشینی تراکتورسازی برای برخی‌ تلخ بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من فیلم صحنه پنالتی را به AFC ارسال می‌کنم و شکایت کتبی خود را می‌دهم.

جعفری: از ترکی به AFC شکایت می‌کنم/صدرنشینی تراکتورسازی برای برخی‌ تلخ بود
محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اتفاقات بازی روز گذشته تراکتورسازی و استقلال که منجر به شکست 2 بر صفر نماینده اذربایجان شد، عنوان کرد: دو تیم خیلی با احتیاط بازی را شروع کردند و به همین دلیل مسابقه دل چسبی نبود. اخراج احسان حاج صفی همه برنامه های ما را به هم ریخت. ما تیم بدون برنامه ای نبودیم ولی وقتی ۱۰ نفره شدیم نتوانستیم تاکتیک های خود را اجرا کنیم.

وی افزود: در این مسابقه همه زحمت خود را کشیدند و این تمام توان تراکتورسازی در کنار بی عدالتی هایی است که به این تیم می شود ولی اگر همه چیز عادلانه باشد تراکتورسازی خیلی بزرگ تر این مسائل است.

 جعفری ادامه داد: مشخص است که تراکتورسازی به دلیل اشتباه داوری بازنده شد. نزدیک به ۷۰ هزار نفر تماشاگر عصبانی نبودند و این اتفاق کوچکی نیست. همه کارشناسانی که بی طرف هستند در سایت های مختلف مصاحبه کردند و گفتند ترکی اشتباه کرد. او با این تصمیم کلکسیون اشتباهات عجیبش در چند سال اخیرش را تکمیل کرد. امیدوارم بستری فراهم شود تا اتفاقات تلخ را پاک کنیم و بگذاریم آنهایی که مستحق بالانشینی و رسیدن به روزهای خوب هستند به حقشان برسند.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که نمی توانست عصبانیت و ناراحتی خود از اتفاق رخ داده در بازی کتمان کند، عنوان کرد: من فیلم صحنه ای که پنالتی اعلام شد را قطعا به AFC ارسال می کنم و شخصا این کار را انجام می دهم. ما قطعا شکایت کتبی می کنیم و به هر قیمتی شده حق تراکتورسازی را می گیرم.من از مجاری قانونی حق این باشگاه و هوادارانش را می گیرم. من در قبال این تیم مسئول هستم.

 

جعفری خاطر نشان کرد: رسیدن تراکتورسازی به صدر جدول گویا برای مقامات فوتبال تلخ است اما ما با تمام قوا از حق خود دفاع می کنیم. با احساسات هواداران ما بازی شده است. من اتفاقی که از سوی ترکی انجام شد را یک نامهربانی عمدی می گذارم. او احتمالا از چیزی ناراحت است. اگر این طور است حداقل اگر به ما نمی گوید به مقامات خودش بگوید شاید قابل رفع باشد. کاش این مسائل به زمین فوتبال سرایت پیدا نکند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول